×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در لبنان بیش از ۱۰۰ هزار موشک وجود دارد

به گزارش«رهوا». سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش ۶ هزار بسیجی روایت جهاد امروز عصر در حرم امام بیان کرد: عاشورا قله عظیم و دست نایافتنی همه عالم هستی است. مردان زنانی که در آن واقعه عظیم نقش آفریدند بر قله عظیم عظمت ها تا ابد ایستادند.

وی گفت: امروز در کنار بارگاه شریف و نورانی امام خمینی دور هم جمع شده ایم تا شمع وجود امام راحل عظیم شان را و نور درخشان خلف صالح آن رهبر جانباز که هدایت کشتی امت اسلام را بر عهده گرفت و در این بیش از سه دهه انقلاب بزرگ در پیچیده ترین توطئه های شیاطین جهانی با حمایت معنوی، ایستادگی، صبر و توسل شما مردم عزیز پیروز شده است، امروز آماده ایم تا بر این وعده صادق خود گواه جدیدی باشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: وجودتان یک دنیا دشمن نیرومند را به عقب رانده است، وجود شما سیاسیت های دشمن را ناکام و متوقف گذاشته است. شما مردان و زنان، هنرمند در شکستن کاخ آرزوهای دشمنان هستید، تاریخ جریان دارد و صحنه همان صحنه است، شک نکنید حق جاری و باطل صف کشیده است. آرایش جبهه تغییری نکرده و امام در میان میدان است و شما به او لبیک می گویید.

سرلشکر سلامی بیان کرد: راه را بر او بسته اید و بیرق های جهاد را برافراشته اید به ژرفای عمق جبهه دشمن نگاه می‌کنید، دشمن در حال گریز است، امروز می توانید به شرق مدیترانه بروید. در لبنان تا ۱۰ ها هزار بلکه بیش از یک صد هزار موشک آماده و برافراشته را ببینید.

وی ادامه داد: دستهای بر ماشه گذاشته شده جوانان حزب الله و اراده سید مقاومت را در سرزمین لبنان را ببینید که چگونه در مقابل زیاده خواهی صهیونیست ها ایستاده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزو: می توانید صهیونیست ها را که دیوارهای چندصد کیلومتری با ارتفاع چندین متر به دور خود همانند یک پادگان کشیده‌اند و خود را در درون این دیوارهای مستحکم از لحاظ ظاهری و بیت عنکبوتی از لحاظ واقعی، ببینید.

سرلشکر سلامی گفت: امروز می توانید صدای مجاهدان اسلام از هر سرزمینی در سرزمین سوریه در جوار مرزهای تصنعی رژیم صهیونیستی را ببینید، می توانید در فلسطین، بحرین، یمن شکوه و عظمت متبرک شده از یک انقلاب باشکوه را ببینید.

وی ادامه داد: شما می توانید به ایران نگاه کنید تا یک قدرت شکل یافته از عظمت نه فقط سخت افزارها، نه فقط نیروهای مدافع اسلام و وطن بلکه یک مردم صف در صف کشیده برای حمایت از استقلال، آزادی، ولایت و اسلام را ببینید که شما قلب این تشکل مقاومت جهانی هستید.

دشمن در عرصه فیزیکی شکست خورده و جنگ را به فضای مجازی کشانده

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شما نبرد نزدیک با دشمانان اسلام را در دریا، شلیک موشک‌ها را به پایگاه‌های دشمن، تصرف شناورها، این‌ها را دیده اید؛ این واقعیت‌های بزرگ نشان از آن دارد که شاکله دفاعی و قدرتمند اسلام شکل گرفته است.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه هرگز حوادث صدر اسلام تکرار نمی شود گفت: آن تجربه‌های سخت و دردناک برای این بود که مسلمانا عبرت بگیرند، پیام عاشورا این بود که خداوند برای حفظ اسلام زیباترین گوهر هستی را به میدان قتال آورد. خداوند راضی شد تا اهل بیت شهید و اسیر شوند تا هیچ بهانه ای برای ترک جهاد باقی نماند.

وی با اشاره به اینکه هیچ بهانه‌ای برای ترک جهاد نیست بیان کرد: نباید نابرابری قدرت بهانه‌ای برای ترک میدان جهاد یا سازش با دشمن باشد، مسلمانان در حقانیت خود پیروز هستند و این پیام بزرگ عاشورا بود اما این داستان و ماجرا در شکل دیگری ادامه دارد پس راه بسته است و دشمن همچنان به دنبال بازگشت است، البته این آرزو با او میلیارها سال نوری فاصله دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمن امروز دو نقطه اصلی را هدف گرفته، دشمن نبرد خود را با مردم ما و ملت های مسلمان آغاز کرده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه تحریم نقطه ای از نقاط مرکزی تهاجم دشمن است گفت: او ناکام مانده است، به برکت وجود رهبر بزرگوارش و به کمک شما بسیجان فشار تحریم شکسته شده است، شما کسانی هستید که در سختی ها و بلایا به داد مردم میرسید و اجازه نمیدهید به معیشت و سفره مردم که مورد حمله آمریکا است آسیب وارد شود.

وی بیان کرد: یک راهبرد دشمن حمله به فکرها و ذهن‌ها است. او در فضای فیزیکی شکست خورده و راه جنگ نظامی بر او بسته است، فضای مجازی امروز یک میدان بزرگ و واقعه جنگ بین ما و استکبار می‌باشد، او می‌خواهد از فرزندان این امت هویت‌زدایی کند، می‌خواهد جوانان ما را نسبت به تاریخ شکوه مند انقلاب در معرض ناباوری و تردید و شک قرار دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز فضای مجازی میدان جنگ است، در جغرافیای فضای مجازی و حقیقی هیچ جزء خنثایی وجود ندارد. در هر لحظه این جنگ جریان دارد.

سرلشکر سلامی بیان کرد: اینجا یک سرزمین جنگ جدید است باید قلب جوانان را سرشار از روایت های واقعی انقلاب کنیم دشمن میخواهد یک روایت جعلی از شکوه انقلاب ایجاد کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.