×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سردار قاآنی: انتخابات پرشور تضمین‌کننده امنیت است

به گزارش «رهوا»،اسماعیل سردار قاآنی امشب در همایش فاطمیون که به مناسبت نهمین سالگرد شهیدان ابوحامد و فاتح فرمانده و جانشین لشکر فاطمیون در مشهد برگزار شد اظهار داشت:در ماه شعبان، ماه رسول الله و در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم، در چند روز گذشته اعیاد مختلف خصوصا سالروز ولادت منجی عالم بشریت را گذراندیم؛ خدمت همه بزرگواران و خانواده شهدا تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم همه جزو پیروان واقعی خاندان عصمت و طهارت و جز سربازان وجود مبارک حضرت باشیم.

وی افزود: این جلسه ارزشمند که به مناسبت گرامیداشت یاد شهدای فاطمیون خصوصا دو فرمانده جلودار و قهرمان این مجموعه شهید ابوحامد و شهید فاتح برگزار شده بهانه است و دامنه این جلسه بسیار فراتر از این است واین جلسه یادبود همه شهدا است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:امشب یادبود شهدای مقاومت اسلامی در کل منطقه و شهدای عالی مقام فلسطین در کرانه باختری و غزه است که این روزها قهرمانی را در فرهنگ اسلامی به اوج خود رسانده اند.

سردار قاآنی تصریح کرد:شهدای فاطمیون جزو پیشتازان اند و جزو مجاهدان فی سبیل الله که هر دو معیارهایی است که در فرهنگ اسلامی برای آن ارزش قائل هستند و فرهنگ دینی ما برای آن ارزش بسیاری قائل است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.