×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 8 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یک زن نفوذی ایران پشت پرده دستگیری اسیود +جزییات

به گزارش«رهوا».روزنامه واشینگتن‌پست روز یکشنبه ۲۳ آذر در گزارشی به نقل از یک مقام ترکیه‌ای نوشت وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی، فرج‌الله چعب معروف به حبیب اسیود، رهبر پیشین «حرکت النضال»، را به ترکیه کشاند و او را به ایران منتقل کرد.

بر اساس این گزارش این روزنامه آمریکایی، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی توسط یک زن به نام «م.صابرین»، حبیب اسیود را از سوئد به ترکیه کشاند و پس از خوراندن دارو به او، با کمک یک گروه ترکیه ای با دست‌وپای بسته و داخل یک خودرو به استان وان در نزدیکی مرزهای ایران رساند و از آن‌جا او را به داخل کشور انتقال داد.

این گزارش می‌افزاید ربودن حبیب اسیود بی‌شباهت به عملیات ربودن روح‌الله زم، مدیر کانال تلگرام آمدنیوز، در عراق نیست که روز ۲۲ آذر در ایران اعدام شد.

درباره م.صابرین، فوآد الکعبی از دوستان آقای اسیود به واشینگتن‌پست گفته که او این خانم را با نام دیگری می‌شناخته است که چهار سال پیش «به صورت مرموز» با آقای اسیود ازدواج کرده بود.

وی اظهار داشت: آقای اسیود به شدت مقروض بود و این خانم قبلا ۱۰۰ هزار یورو به وی قرض داده بود. قبل از ربوده شدن آقای اسیود نیز این خانم قرار بود که دوباره به وی پول قرض دهد، اما طرح اولیه این بود که دیدارشان در قطر باشد. او گفته است معلوم نیست چگونه آقای اسیود قانع شد که این دیدار در ترکیه انجام شود.

لازم به ذکر است دستگاه‌های امنیتی ایران طی سالهای اخیر سرکرده گروه های مختلف تروریستی را با روش های پیچیده اطلاعاتی به ایران بازگردانده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.