×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برخورد با مخلان امنیت در دستورکار

به گزارش«رهوا»، سردار احمدرضا رادان در رزمایش اقتدار نوروزی سال ۱۴۰۲ ضمن عرض تبریک سال جدید خدمت همه همکاران زحمتکش، پرتوان و کم توقع در انتظامی کشور و همچنین مردم عزیز ایران اسلامی گفت: از همه دست اندرکاران و افرادی که تلاش کردند تا مقدمات برگزاری این رزمایش را فراهم کنند نیز تشکر و قدردانی می کنم و به همه این عزیزان خداقوت می گویم.

وی به شعار نوروزی پلیس با عنوان پلیس مقتدر و حرفه‌ای اشاره کرد و ادامه داد: قطع به یقین شعار نوروزی پلیس در حالی شکل می‌گیرد که این پلیس باید بتواند با توان حرفه ای خود مأموریت‌ها را به درستی پیدا کند و به آنها پاسخ هوشمندانه بدهد.

رئیس پلیس کشور تصریح کرد: امروز همه ما به مردم عزیز ایران اسلامی قول داده ایم و هم قسم شده‌ایم که آرامش، آسایش و استراحت خود را تقدیم آنها کنیم که این امر بسیار نیکو، خیر و پرثواب است؛ امروز چشمانی باید بیدار باشد تا چشمانی در آسایش باشد، چشمانی باید هوشیار باشد تا چشمانی خوشحال باشد و مردان مرد، مقتدرانه برای برقراری نظم و امنیت مردم مأموریت خود را به درستی انجام دهند تا مردم این امنیت و آرامش را احساس کنند و بیش از پیش از آن لذت ببرند.

وی با اشاره به تقارن آغاز سال جدید با ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن به شعار سال ۱۴۰۲ که توسط مقام معظم رهبری با عنوان مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری شده است، اشاره کرد و گفت: امید است همه دولتمردان و مسؤولان نیز با کار و کوشش و تلاش دو چندان بتوانند حال دل خوش‌تری را برای مردم ایران اسلامی رقم بزنند ضمن اینکه پلیس نیز باید با انجام مطلوب مأموریت‌های محوله متفاوت تر از گذشته باشد و نیاز مردم را نیز به طور واقعی شناسایی کرده و پاسخ دهد.

رئیس پلیس کشور با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار نوروزی سال ۱۴۰۲ گفت: امروز بیش از ۲۵ هزار نیرو در تهران با تمام توان در خدمت امنیت و آرامش مردم قرار دارند؛ ضمن اینکه  بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ گشت انتظامی در هر شیفت امنیت را تأمین و با افرادی که بخواهند ناامنی را برای مردم رقم بزنند، برخورد قاطع خواهند کرد.

سرداران رادان همچنین ضمن قدردانی از مسؤولان مربوطه که همراه خدمتگزاران خود در انتظامی کشور هستند، خاطرنشان کرد: از یکایک شما خواهران و برادران و سایر دستگاه‌ها که همه در نوروز ۱۴۰۲ ماموریت دارید تشکر ویژه می‌کنم اما ضرورت دارد همه ما برای خدمت رسانی به مردم آماده، پرتوان، هوشیار و مهربان باشیم برای مردمی که شایسته مهربانی هستند.

رئیس پلیس کشور با اشاره به بکارگیری توان یگان ویژه برای برقراری امنیت و آسایش مردم در هر کوی و برزن گفت: با شناسایی جغرافیای جرم و محلات این نوید را خواهیم داد که مردم آرامش و روزهای بهتری از آسایش را خواهند دید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.