×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
معجون عسل و سیر را ناشتا بخورید و معجزه آن را ببینید

مجله خبری«رهوا».سیر یک داروی طبیعی است و با استفاده از آن، می‌توان بیماری‌های متعددی را درمان کرد. سیر را می‌توانیم به صورت پخته یا خام بخوریم و با کمک آن، قدرت دستگاه ایمنی بدن و تن‌درستی‌مان را بیش‌تر کنیم. بیش‌ترِ خواص و فوایدِ سیر برای سلامتی به دلیل ترکیبی است به نام آلیسین. آلیسین از طریق دستگاه گوارش وارد خون می‌شود و تمام بدن را طی می‌کند، و از آن پس تاثیرات قوی و مفیدش را در بدن اعمال می‌کند. در این نوشتار توصیه می‌شود معجون سیر و عسل را ۷ روز ناشتا بخورید تا اثرات خوبش را ببینید.

از طرف دیگر، عسل ماده‌ای معجزه‌آسا تلقی می‌شود و خواص دارویی، درمانی و خوراکی بسیاری دارد که مصرف آن تاثیرات مثبتی بر قسمت‌های مختلف بدن دارد.

معجون سیر و عسل را ۷ روز ناشتا بخورید:

حال ببینید از ترکیب دو ماده مفید معجون عسل و سیر چه به دست می‌آید و چه فوایدی ممکن است داشته باش ؟

بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند معجون سیر و عسل را ۷ روز ناشتا بخورید یا با شکم خالی میل کنید. تمام کاری که باید انجام دهیم این است که ۲ یا ۳ حبه سیر‌ را خرد و با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنیم. این ترکیب به ما انرژی و سلامتیِ بیش‌تر می‌دهد. پس از ۷ روز اثرات آن بر سلامتی شما آشکار خواهد شد.

از جمله فواید این ترکیب می‌توان به برطرف کردن عفونت‌ها، سرماخوردگی، سرفه، تب، خراش‌ها و زخم‌ها و نیز برای لاغرشدن و تناسب اندام و جلوگیری از ریزش مو و بسیاری فواید اشاره کرد.

به این ترتیب معجون عسل و سیر که هر کدام به تنهایی از معجزات خوراکی ها هستند می توانند ترکیب نیرومندی را با هم افزایی خواص خود ایجاد کنند و شما را در برابر فهرست بلند بالایی از بیماری ها درمان کنند. و به شما موهبت سلامتی را ارزانی دارند.

علاوه بر این بعضی از درمانگران توصیه می کنند برای وزن کم کردن و سوزندان چربی های دور شکم این معجون را پیش از خواب نیز برای فواید بی شمارش نیز مصرف کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.