×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۱۴۰۱ سال قدرت مردم و قهرمانی ملت ایران بود

به گزارش «رهوا»، آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان افزود: سال ۱۴۰۱ سال پر حادثه‌ای بود؛ هم تلخی داشت و هم شیرینی؛ هم فراز داشت و هم نشیب؛ اما اگر بخواهم در یک جمله بگویم، سال۱۴۰۱ سال قدرت مردم و قهرمانی ملت ایران و درخشش در میدان‌های سرنوشت‌ساز بود.

وی یادآور شد: در این سال حوادث تلخ طبیعی داشتیم که در همه این حوادث، تلاش دولت، حضور سریع و مؤثر و اطمینان‌بخش در صحنه بود.

رئیس جمهوری با بیان اینکه پروژه تحریم با برنامه‌ریزی‌های دقیق دولت و با پشتوانه اعتماد و همراهی مردم شکست خورد، اظهار کرد: اغتشاشات مسئله کوچکی نبود، محصول طراحی‌های دشمنان ایران بود که تقریباً در یک سالگی دولت کلید خورد. از شهریور ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱ برخلاف پیش‌بینی‌ بدخواهان پروژه دولت که احیای امید و اعتماد مردم بود، پیشرفت قابل‌توجهی داشت.

وی گفت: یکی از نقاط اوج تبلور اعتماد مردم و دولت، مقطع مردمی‌سازی یارانه‌ها در اجرای قانون مجلس یعنی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ بود.

رئیسی یادآور شد: دولت در این موضوع با مردم صادقانه سخن گفت و از چند ماه قبل مردم را در جریان قرار داد و ضرورت‌های این اقدام را تبیین و در اجرا هم سعی کرد جبران‌هایی در نظر بگیرد و نتیجه این شد که کار با همراهی مردم پیش رفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.