×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گفتگو با ماجد طولی،کارآفرین برتر کشور

به گزارش«رهوا». ماجد طولی خانه بومگردی بوم امینی در ۲ فاز در روستای نمونه گردشگری کشور، روستای سهیلی جزیره قشم را در سال ۱۳۹۶ افتتاح میکند و در سال ۱۳۹۸ کارآفرین برتر کشور در حوزه گردشگری و جذب گردشگر ایرانی و خارجی به جزیره قشم میشود.

پس از شیوع کرونا و تعطیلی موقت کسب و کارها و برنامه های هنری ماجد طولی شرکت تبلیغاتی طلاطرح که از سال ۱۳۹۰ در حوزه های تبلیغاتی فعالیت داشته را به صورت تخصصی در حوزه تبلیغات اینترنتی فعال می کند و ایده‌ی برگزاری مسابقات و جشنواره‌های اینستاگرامی در کشور را اجرایی می نماید و در کنار جشنواره و مسابقات اینستاگرامی طلاطرح در اردیبهشت ۱۳۹۹ شروع به کار نمود و تاکنون ۲۸ دوره جشنواره اینستاگرامی برگزار شده.

در این مصاحبه، به گفتگو با ماجد طولی پرداختیم که در ادامه آن را می‌خوانید:

کمی از خودتان بگویید:
ماجد طولی هستم،موسس اقامتگاه بومگردی بوم امینی و شرکت تبلیغاتی طلاطرح و بنیانگذار و مدیر جشنواره‌های اینستاگرامی طلاطرح در کشور ، سالها است در عرصه دیجیتال‌مارکتینگ و تبلیغات حضور دارم و از سال ۱۳۹۰ به صورت جدی و تخصصی در شبکه‌های اجتماعی فعال هستم. طرح قشم دوست داشتنی در شبکه‌های اجتماعی زیادی همچون اینستاگرام بسیار مورد استقبال قرار گرفت و این طرح با همکاری و همیاری اداره گردشگری و همشهری های عزیز همچنان مشغول به کار است، در سال‌های شروع فعالیتم در صنعت گردشگری و معرفی جاذبه‌های توریستی قشم اقدام به راه‌اندازی قشم دوست داشتنی و در ادامه فاز ۱ و ۲ خانه بومگردی و رستوران سنتی بوم امینی در جزیره زیبای قشم نمودم و جذب گردشگری ایرانی،خارجی به جزیره ی قشم نمودم و سعی کردم فرهنگ و سنت بومی اصیل قشمی به تمام دنیا معرفی کنم.

همچنین از طریق طرح قشم دوست داشتنی، با دعوت از هنرمندان عزیز و متعددی همچون ارات حسینی ، مسیح و ارش ، حسن تفتیان ، دکتر صابری ، حسین سلیمانی ، برادران بوشهری ، محمدرضا ژاله ، محسن ایزی ، حسین طیبی ، احمد فود ، محمد قاضی ، مهرداد شاملو ورزش۳ ، اسماعیل شریفات ، رضا حقیقی ، ژاله سلیمانی ، سپهر صالحی ، سید امید ، وحید فرزین راد ، عاطفه سمرقندی ، احمد ماها و پس از دیده شدن و معرفی جزیره موفق به این مهم شدیم که سریال به رنگ خاک در هر ۲ فاز خانه بومگردی بوم امینی ضبط و از شبکه ۱ سینما پخش شود که این هم موفقیتی برای همشهریان عزیزم بود فعالیتهای متعدد در بخش فرهنگی و گردشگری و اشتغالزایی در سال ۱۳۹۸ بعنوان کارآفرین برتر کشور معرفی شدم و در برنامه ی کار افرین های برتر که از شبکه ۱ سیما بصورت زنده پخش میشد دعوت و معرفی و حضور پیدا کنم.
هم اکنون در کنار فعالیت در موارد فوق ، در ۲ سال گذشته ۲۸ جشنواره اینستاگرامی موفق را در سطح کشور برگزار نمودم. جشنواره‌های اینستاگرامی طلاطرح، هم‌اکنون جزء معتبرترین کمپینهای اینستاگرامی کشور میباشد و بیشترین حامی رو دارد

ایده جشنواره ایستاگرامی طلاطرح چگونه و از کجا شکل گرفت؟

پس از شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها متحمل زیان شدند و بسیاری از مردم هم در خانه میماندند و ما تصمیم گرفتیم برای کمک به کسب و کار و فروش غیرحضوری و همچنین تشویق مردم به در خانه ماندن و اهدای جوایز به آنها،کمپین و جشنواره اینستاگرامی طلاطرح را شروع کنیم

نحوه اجرای جشنواره و کمپین چگونه است؟

در این جشنواره یا مسابقه، شرکت‌کنندگان هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند و همه هزینه‌ها به‌عهده اسپانسرهاست. ما تعدادی کسب و کار اینستاگرامی را با صفحه طلاطرح فالو‌ می‌کنیم و از شرکت‌کنندگان می‌خواهیم که آنها را دنبال کنند و سپس نام و آیدی خود را در وبسایت ما ثبت کنند، به همین راحتی می‌توانند در مسابقه ما شرکت کنند. ساده بودن روش شرکت در این مسابقه یکی از دلایل موفقیت آن است.
ما در هر برنامه بیش از ۵۰ هزار شرکت کننده داریم که از همه مهم‌تر تداوم مسابقات طلاطرح است که هر ماه اجرا شده و حدودا ۲ سال است که ادامه دارد.
قطعی اینترنت، کرونا، مشکلات اقتصادی و…هیچ کدام از این‌موارد نتوانسته‌اند مقابل موفقیت و حرکت رو به جلوی طلاطرح بایستند.
جالب است بدانید هواداران بسیاری داریم که هیچ وقت ما را تنها نگذاشته و نمی‌گذارند.

دلیل این استقبال اسپانسرها و مردم از طلاطرح را چه می‌دانید؟

رمز موفقیت ما صداقت در گفتار و تعهدات به اسپانسرها و نحوه قرعه‌کشی و اهدا جوایز به شرکت‌کنندگان است.در این مسابقه همه قرعه‌کشی‌ها به صورت زنده انجام می‌شود و تمام شرکت‌کنندگان از قبل کد قرعه‌کشی خود را دارند و ما جوایز را در کوتاهترین زمان به برنده تحویل میدهیم. همه این موارد باعث شد مخاطبین طلاطرح هر روز بیشتر از گذشته شوند و اسپانسرهای بیشتری با رضایت کامل با ما قرارداد منعقد کنند.
حامیان شما چه کسانی هستند؟

در بین کلیه کمپینها،طلاطرح بیشترین حامی را دارد که شامل ورزشکاران، بازیگران،خوانندگان،بلاگرها،اینفلوئنسرها و افراد معروف و سرشناس اینستاگرامی در کل کشور میباشد که در هر دوره از جشنواره طلاطرح حمایت میکنند.
در پایان اگر صحبتی دارید بفرماید؟

از شما و همکارانتان ممنونم به خاطر این فرصت گفت و گو، امیدوارم بتوانیم بار کوچکی از دوش صاحبین کسب و کار برداریم و بتوانیم با کمترین هزینه به آنها کمک کنیم با این شیوه‌ی نوین،درآمدزایی داشته و از طریق اینستاگرام دیده شوند.
همچنین با اهداء جوایز مختلف به شرکت کنندگان آنها را خوشحال کنیم و امیدوارم از جوانان نخبه و صاحب ایده و نظر بومی برای ابادانی جزیره ی قشم استفاده شود و ارزوی قلبی من این است که قشم دوست داشتنی من حرف اول در گردشگری و صنعت توریسم در خاورمیانه بزند و تمام دنیا از جاذبه های کاملا طبیعی دیدن کنند و جزیره به نحو احسن معرفی شود و همیشه حال دل همشهریانم و هموطنان کشورم ایران خوب باشد با ارزوی ریشه کن شدن ویروس کرونا در کل دنیا
در پایان باز هم از شما تشکر میکنم و دست همکاران عزیزتان را میفشارم بدرود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.