×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نخبه دانشگاه شریف که سلبریتی‌ها و بلاگرها را تور می‌کرد!

به گزارش«رهوا».این هکر حرفه ای ، که هم اکنون در طرح پلیس دستگیر شده است، با هوش بسیار بالای خود قادر به هک کردن سایت های بزرگی مثل سایت شهرداری و هواپیمایی بوده اما به خاطر ترس از دستگیر شدن هنوز این کار را نکرده است!

او می تواند در عرض چند دقیقه پول را به حساب مردم واریز کند و بعد از حصول اطمینان از جانب خریدار از حساب آنها برداشت کند.

در ادامه، می توانید قسمتی از مصاحبه او را بخوانید تا با شگرد کلاهبرداری او آشنا شوید. با روزیاتو همراه باشید.

شگرد کلاهبرداری 

این هکر در مصاحبه خود در مورد نحوه کلاهبرداری خود گفت:

«با جست‌وجو در سایت‌های خرید و فروش کالا، فروشنده‌ها را شناسایی می‌کردم، با آنها تماس می‌گرفتم و پس از آنکه بر سر قیمت به توافق می‌رسیدیم، شماره کارتش را می‌گرفتم. بعد با برنامه‌ای که روی کامپیوترم نصب کرده بودم یک رسید واریزی جعلی طراحی کرده و برای مالباخته می‌فرستادم. در اکثر مواقع طعمه‌هایم به محض دیدن رسید، کالا را برایم ارسال می‌کردند اما برخی هم بودند که حسابشان را چک می‌کردند و وقتی می‌دیدند پولی به حسابشان واریز نشده تماس می‌گرفتند و می‌گفتند پولی واریز نشده است.»

«اینجا بود که به سراغ مرحله دوم می‌رفتم که سخت‌تر بود. با برنامه خاصی که داشتم و روش‌هایی که خودم روی آن تسلط داشتم حساب فرد مورد نظر را هک می‌کردم. طوری که وقتی حسابش را چک می‌کرد، متوجه می‌شد که پول به‌حساب او واریز شده است. اما این پول فقط ۲۰دقیقه در حساب او بود و بعد آن را برداشت می‌کردم.»

نحوه سرقت با اطلاعات بانکی فرستنده

او در مورد نحوه سرقت از حساب مال باختگان با استفاده از اطلاعات حساب بانکی گفت:

«من یک هکر باهوش و نابغه‌ام. تا حالا چیزی درباره هکر سیاه و سفید شنیده‌اید؟ من یک هکر سیاه هستم! همه از کودکی به من می‌گفتند تو یک نخبه هستی. نمی‌توانم از راه و روش هایم بگویم فقط این را بدانید که توانسته بودم برنامه‌ای طراحی کنم تا ظرف ۲۰ دقیقه پولی به‌حساب طرف واریز شود و پس از آن به‌حساب خودم برگردانم.»

پول کلاهبرداری کجا خرج می شد؟

این هکر با پولی که از خالی کردن حساب مردم به دست می آورد هرچیزی که نیاز داشت، مانند لوازم ورزشی، وسایل برقی و… ، خریداری می کرد. البته گاهی هم رحم می کرد و دلش به حال مالباخته‌ها می‌سوخت و پول را واقعا به حسابشان واریز می‌کرد زیرا وقتی متوجه می‌شدند کلاهبرداری شده، به او زنگ می‌زدند و با گریه و التماس خواستند که این هکر پولشان را پس بدهد. می‌گفتند شرایط مالی خوبی ندارند که حاضر شده‌اند وسایلشان را بفروشند. او هم دلش می‌سوخت و پول را واریز می‌کرد.

تحصیلات این هکر چیست؟

این هکر کلاهبرداری در مورد تحصیلات خود گفت:

«لیسانسم را در دانشگاه صنعتی شریف گرفتم و فوق‌لیسانس هم در همان دانشگاه قبول شدم اما کمی بعد به‌دلیل برخی مسائل، از دانشگاه اخراج شدم.»

شغل او چیست؟

هکر نخبه مدتی در یک شرکت کار کرد و بعد مغازه کامپیوتری داشت. حتی مدتی هم در یک هتل کار می‌کرد و کارهای اداری و کامپیوتر انجام می‌داد.

چرا خلاف؟

او در مورد علت خلاف کردنش گفت:

«درست راهنمایی نشدم. البته یک جورایی این کار به من هیجان می‌دهد. اینکه می‌توانم به راحتی به هرچه می‌خواهم دسترسی پیدا کنم حس خوبی به من می‌دهد و احساس غرور می‌کنم. اما از وقتی صاحب فرزند شدم به او یاد دادم که درست زندگی کند. آخر دخترم هم یک نخبه است و مانند من در دانشگاه صنعتی شریف درس می‌خواند.»

شغل جدید هکری!

به گفته این هکر، او از استعدادی که دارد پول خوبی به‌دست می‌آورد. پیچ افرادی که فالوئر بالایی دارند را هک می‌کند و در ازای این کار یا برگرداندن پیج پول کلانی می‌گیرد.

درآمد هکری چقدر است؟

آقای هکر کلاهبردار با هر پروژه هک کردن بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان درآمد کسب می کند.

طعمه ها چه کسانی بودند؟

افراد خاص که فالوئر میلیونی دارند و از طریق این پیج کسب درآمد می‌کنند طعمه های این هکر کلاهبردار هستند. او به سراغ این پیج‌ها می‌رود و آن را هک می‌کند. آن وقت صاحب پیچ که درآمد بالایی دارد حاضر می‌شود پول زیادی به او بدهد تا پیجش را برگرداند.

سلبریتی‌های فوتبالیست مشتری هکر نخبه!

این هکر از سلبریتی‌هایی حرف زد که او را استخدام کرده اند. به گفته این کلاهبردار حرفه ای، دو نفرشان فوتبالیست معروفی بودند که یکی از آنها از او خواست پیج مدیر یکی از باشگاه‌ها را برایش هک کند. او هم این کار را انجام داد. این فوتبالیست قصد داشت جذب یک تیم خارجی شود اما مدیر باشگاه به او این اجازه را نمی‌داد. وقتی پیج او هک شد، ‌راه برایش هموار شد و به کشور خارجی رفت و لژیونر شد. این هکر در مدت زمانی که در هتل کار می کرد با فوتبالیست‌ها آشنا شد و به آنها گفت که چه توانایی‌هایی دارد!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.