×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سوگنامه رحیم‌پور ازغدی در بدرقه علامه محمدرضا حکیمی

به گزارش«رهوا»، استاد حسن رحیم‌پور ازغدی به مناسبت درگذشت علامه محمد رضا حکیمی در کانال تلگرامی خود نوشت: حکیمی بزرگ رفت. استاد علامه محمدرضا حکیمی ، نظریه پرداز بزرگ شیعی معاصر که اصالت عقل محمدی ص را با شور عدالت علی ع درآمیخت و صلابت حسین ع را درعاشورای معرفتی صادق آل محمدص برسردست گرفت، و یک عمر با تک تک ضربان قلبش ، فرج مهدی عج را انتظار کشید و درگوش یک نسل ، میراث “عقلانیت، عدالت و معنویت” قرآنی را زمزمه کرد و تا آخرین نفس، از کفایت معارف اهل بیت ع و از ضرورت عدالت بی ریا گفت و بهر آنچه گفت ، عمل کرد و عابد،زاهد و مجاهد ماند.

امشب ساعتی پیش به محضر مولایش رفت.هنوز که عطر خون عاشورا درمشام ماست بدرقه اش میکنیم تا در کربلای۱۴۰۰ به آخرین شهید کاروان توحید برسد.

درپناه خداست آنکه عمری بنام خدا به حقوق خلق اندیشید. کلماتش از جنس اشک ، افکارش ازعنصرحکمت و غم هایش همه ،شیرین و پشت به دنیا وتماما رو به آخرت بود.

واژه نامه عدالتخواهی را چنان هنرمندانه غنی سازی کرد که شرر بجان اساطیر اشرافیگری افکند. محمد رضا حکیمی مصداقی از ( موتوا قبل ان تموتوا ) بود، پیش از مرگ طبیعی ، با مرگ حقیقی خو گرفت و این روزهای آخر در انتظار ولی عصر عج و فرشته مرگ ، دربستر احتضار نیز دائم الطهاره بود.

خدایش بپذیرد که عمری همخواب کتاب وقلم بود ودر محراب تفکر ، باعشق خدا و شفقت برخلق زیست. مراسم تجهیز و خاکسپاری استاد پس از انتقال پیکرایشان به مشهد از سوی موسسه الحیات و بازماندگان اعلام میگردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.