×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
“سردار رادان” فرمانده جدید فراجا کیست؟

به گزارش«رهوا»، “سردار احمدرضا رادان” متولد ۱۳۴۲ که در فاصله سالهای ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۳ جانشین فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بود از امروز با حکم فرمانده معظم کل قوا، فرمانده‌کل انتظامی کشور شد.

سردار رادان فعالیت نظامی را از سال ۱۳۵۹ به‌صورت نیروی داوطلب در بسیج آغاز کرد، سپس به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتقل شد و در طول جنگ ایران و عراق از اعضای این نهاد بود.

وی  پس از جنگ به فرماندهی انتظامی منتقل شد و از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ فرماندهی انتظامی کردستان و از ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۳ فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان را به‌عهده داشت.

سردار رادان از ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۳ فرمانده انتظامی خراسان و از ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۵ نیز فرمانده انتظامی خراسان رضوی بود.

وی در سال ۱۳۸۵ به فرماندهی انتظامی تهران بزرگ منصوب شد و تا سال ۱۳۸۷ نیز در این جایگاه فعالیت کرد؛ در مهر ماه ۱۳۸۹ وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا وی را نیز در لیست مسئولان تحریم‌‌شده قرار داد.

سردار رادان در تاریخ ۵ خرداد ۱۳۹۳ به سمت ریاست مرکز مطالعات راهبردی ناجا منصوب شد و در این مرکز اقدام به چاپ کتاب‌های راهبردی برای فعالیت‌های پلیس در کشورمان کرد.

 

پیام های مقامات کشوری و لشکری به سردار رادان در پی انتخاب شابسته  ایشان به سمت فرماندهی فراجا

رئیسی: امیدواریم با فرماندهی سردار رادان بر فراجا شاهد تقویت امنیت اجتماعی باشیم

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک انتصاب سردار احمدرضا رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد، با توجهات الهی، توانمندی‌ها و روحیه جهادی وی، بهره‌گیری مطلوب از توان و ظرفیت نیروهای فداکار انتظامی و تعامل نزدیک‌تر با مردم و افکار عمومی، شاهد تقویت و استحکام بیش از پیش امنیت اجتماعی و استقرار نظم و انضباط عمومی و حرکت در مسیر گسترش عدالت در سراسر کشور باشیم.
متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرتیپ جناب آقای احمدرضا رادان
انتصاب شایسته جناب‌عالی از سوی رهبر معظم انقلاب به سمت «فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران» را که بیانگر تعهد، کارآمدی و تجارب ارزشمندتان در مدیریت و هدایت نیروهای خدوم انتظامی است، تبریک می‌گویم.
امید است با توجهات الهی، توانمندی‌ها و روحیه جهادی شما، بهره‌گیری مطلوب از توان و ظرفیت نیروهای فداکار انتظامی و تعامل نزدیک‌تر با مردم و افکار عمومی، شاهد تقویت و استحکام بیش از پیش امنیت اجتماعی و استقرار نظم و انضباط عمومی و حرکت در مسیر گسترش عدالت در سراسر کشور باشیم.
از درگاه خداوند دوام توفیقات شما را در انجام این وظیفه خطیر و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران مسألت دارم.
همچنین با قدرانی از خدمات و تلاش‌های ارزنده سردار سرتیپ پاسدار اشتری دوام توفیقات ایشان را از درگاه خداوند مسألت می‌نمایم.
سیدابراهیم رئیسی
جمهوری اسلامی ایران.

 

قالیباف: مجلس آماده همکاری برای تقویت جایگاه سازمانی فرماندهی انتظامی است

 

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی انتصاب سردار احمدرضا رادان به عنوان فرمانده کل انتظامی کشور را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سردار سرتیپ احمدرضا رادان

فرماندهی محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی

انتصاب جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بحمدالله جنابعالی دارای سوابق درخشان انقلابی، تعهد و تجارب موفق و ماندگار در آن نهاد ارزشمند می‌باشید و امید است با همت و مدیریت شما شاهد رضایتمندی مردمی در ارتقای امنیت و تأمین آسایش عمومی، افزایش توانمندی‌های انتظامی و امنیتی در حوزه‌های تخصصی این دستگاه حافظ نظم و اقتدار کشور باشیم و با رویکرد جامعه‌محوری بتوانید افزایش سرمایه اجتماعی برای این نهاد مردم‌پایه را رقم بزنید.

ضمن آرزوی توفیق برای جنابعالی و تمامی خدمتگزاران و مجاهدان همیشه هوشیار، صدیق و پرتلاش در بخش‌های مختلف فراجا، شایسته می‌دانم از زحمات ارزشمند سردار حسین اشتری در طول دوران تصدی فرماندهی کل انتظامی جمهوری تقدیر و تشکر نمایم.

همچنین بر آمادگی مجلس شورای اسلامی در جهت همکاری‌های شایسته و راهگشا، به‌منظور رفع کاستی‌ها و خلاءهای قانونی، تقویت جایگاه سازمانی و صیانت از شان خدمتگزاران آن نهاد مقدس تأکید می‌گردد.

محمدباقر قالیباف

رئیس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

 

محسنی اژه ای :شایستگی و سوابق شما،مؤثر و نافذ خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پیامی انتصاب سردار سرتیپ احمدرضا رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی فرمانده معظم کل قوا را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ احمدرضا رادان

انتصاب جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری به سمت فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، توفیقات روزافزون شما را در انجام این مسئولیت خطیر و برآوردن توصیه های فرماندهی کل قوا را در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت دارم.

بدون تردید تعهد و شایستگی و سوابق شما، در برنامه‌ریزی منسجم و ابتکارعمل لازم برای تحکیم امنیت در ابعاد مختلف و بهبود خدمات انتظامی، مؤثر و نافذ خواهد بود.

دستگاه قضایی نیز بواسطه کثرت حوزه‌های کاری مشترک با فراجا، آمادگی کاملی برای ارتقاء هرگونه همکاری با مجموعه انتظامی کشور در حوزه‌ها و ابعاد مختلف در راستای عمل به مسئولیت‌های قانونی و تحکیم امنیت و آسایش مردم، دارد.

غلامحسین محسنی اژه‌ای

 

سرلشکر موسوی: انتخاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی بیانگر تجارب ارزشمند فردی است

 

 

 

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی انتصاب سردار سرتیپ احمدرضا رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام فرمانده کل ارتش به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند؛ سردار سرتیپ احمدرضا رادان

فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

انتصاب شایسته جناب‌عالی را به سمت فرمانده کل انتظامی با حکم فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، تبریک عرض می‌نمایم.

حسن اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی در تفویض این مسئولیت مهم و خطیر، بیانگر تجارب ارزشمند، توانمندی و شایستگی‌های جناب‌عالی در عرصه‌های مختلف به ویژه فرماندهی بر سازمان خدوم، مردمی و مخلص انتظامی کشور است.

از خداوند متعال توفیقات آن برادر ارجمند و آحاد کارکنان ایثارگر فرماندهی انتظامی کشور را تحت رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) در مسیر حراست از امنیت و تأمین آسایش عمومی مسئلت دارم و آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران را برای تداوم پشتیبانی از فراجا اعلام می‌نمایم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

 

سرلشکر سلامی: آماده همکاری همه جانیه با سردار رادان هستیم

سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک انتصاب سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان به سمت فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، برآمادگی همه جانبه برای ارتقای همکاری‌های فی‌مابین در راستای تحقق ماموریت های «فراجا» و «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» تاکیدکرد.

در پیام فرمانده کل سپاه پاسداران آمده است:‌ حسن اعتماد مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی ) در انتصاب جنابعالی به سمت «فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران» را صمیمانه تبریک عرض می نمایم‌. تردیدی نیست تجارب ارزنده و پیشینه موفق آن برادر عزیز طی سالیان متمادی خدمت و نقش آفرینی های موفق در سطوح راهبردی فراجا، نوید بخش موفقیت و پیش روندگی این سازمان مهم در پاسخ به انتظارات و مطالبات معظم له در «حراست از امنیت و تامین آسایش عمومی» توام با جلب رضایت الهی و مردمی و به کارگیری هوشمندانه ظرفیت‌های سخت افزاری، نرم افزاری و مغزافزاری فرماندهی انتظامی کشور خواهد بود.

در ادامه این پیام آمده است:‌ ضمن اعلام آمادگی همه جانبه برای ارتقای همکاری‌های فی‌مابین در راستای تحقق ماموریت‌های فراجا و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توفیق و سربلندی آن سردار مومن، ولایی و انقلابی تحت عنایات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از تدابیر، فرامین، منویات و رهنمودهای رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌جویم.

 

تبریک امیر سرتیپ آشتیانی به سردار رادان فرمانده جدید کل انتظامی

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انتصاب احمدرضا رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

 متن پیام دکتر آشتیانی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرتیپ احمدرضا رادان

سلام علیکم
انتصاب جنابعالی به سمت فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی) که نشان از شایستگی، تعهد، حسن اعتماد و پیشینه خدمتی آن برادر ارجمند دارد را تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال، توفیقات روزافزون شما را در انجام این مسئولیت خطیر تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت دارم.
بدون شک تجارب مدیریتی ارزنده شما در دوران دفاع مقدس و همچنین تصدی مشاغل مختلف در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در مأموریت جدید ، راه گشا و اثر بخش خواهد بود.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن انجام رسالت ذاتی در پشتیبانی از نیروهای مسلح، آمادگی کامل خود را  برای همکاری مستمر و تنگاتنگ با مجموعه انتظامی کشور در همه حوزه‌ها و ابعاد مختلف به خصوص، برقرای نظم و امنیت و آسایش ملت شریف و سلحشور میهن اسلامی اعلام می دارد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سرتیپ ستاد دکتر محمد رضا آشتیانی

پیام تبریک معاون اول رئیس جمهور به سردار رادان

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در پیامی انتصاب سردار احمدرضا رادان را به عنوان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت و از خدمات سردار حسین اشتری قدردانی کرد.

متن پیام محمد مخبر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ جناب آقای احمدرضا رادان

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی فرمانده معظم کل قوا را صمیمانه تبریک می گویم.

عملکرد و سابقه جنابعالی در مقاطع مختلف، گویای تعهد و تخصصی ارزشمند است که در مسئولیت‌های خطیر گذشته متبلور بوده و بی تردید در دوره جدید نیز با تدابیر جنابعالی، شاهد توفیقات و دستاوردهای ارزشمند فراجا خواهیم بود.

ضمن آرزوی توفیق برای جنابعالی در این جایگاه حساس و پراهمیت، از خدمات ارزنده و دلسوزانه برادر عزیزم سردار اشتری در سال‌های اخیر صمیمانه قدردانی می‌کنم.

محمد مخبر

معاون اول رئیس جمهور

پیام وزیر کشور در پی انتصاب سردار رادان به سمت فرمانده کل انتظامی

پیام دکتر احمد وحیدی به سردار احمدرضا رادان به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امنیت و آسایش عمومی کشور مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی و جهادی نیروهای خدوم و انقلابی فراجاست که جانانه و با عشق به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی در راه اعتلای وطن و خنثی‌سازی نقشه‌های شوم ضد امنیتی دشمنان مجاهدت می‌کنند.
ایثارگری و جانفشانی‌های حافظان و پاسداران امنیت کشور نشان از روحیه انقلابی، مکتبی و مردم‌داری عزیزان فراجا دارد که مخلصانه برای امنیت و آرامش پایدار کشور در صحنه‌ها و بزنگاه‌های حساس حضور فعال دارند.
در وقایع تلخ اخیر کشور که دشمن با میدان آوردن همه ظرفیت‌های رسانه‌ای سعی در القای ناامنی و بی‌ثباتی در کشور بود؛ میدانداری مدافعان امنیت عمومی کشور و البته هوشیاری و آگاهی مردم از نیات پلید دشمن باعث برهم خوردن همه برنامه‌های دشمن شد.
مسیر پر افق و نورانی انقلاب اسلامی، درخشان‌تر از هر عصری در حرکت است و در این عرصه پرافتخار، کارگزاران انقلابی هر کدام به وسع و تلاش خود برای پیشرفت و اقتدار این انقلاب الهی خدمت می کنند. تغییرات در عرصه مدیریتی این نظام مقدس، گویای پویایی و روند رو به رشد این درخت تنومند است و امروز با تدبیر و صلاح رهبر حکیم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا، برادر دیگری فرصت خدمت‌گزاری به مردم عزیز کشور در سمت فرماندهی کل انتظامی را یافته است.
سردار سرتیپ رادان کارنامه درخشانی در حوزه خطیر امنیت و نظم عمومی کشور در مجموعه فرماندهی کل انتظامی و در سمت‌هایی رئیس مرکز مطالعات راهبردی فراجا و همچنین جانشین فرمانده کل انتظامی دارد و انتظار می رود با عنایت به تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حرکت در گام دوم انقلاب اسلامی در جلب رضایت خدای متعال و رضایتمندی مردم قوی‌تر و منسجم تر از هر زمان دیگری به تحکیم پایه های امنیت و آرامش عمومی کشور در جنگ ترکیبی پیچیده دشمن و تربیت نیروهای متخصص در این زمینه همت گمارد.
از تلاش‌های خالصانه سردار سرتیپ اشتری در طی مدت حضور در سمت فرماندهی کل انتظامی کمال تقدیر و سپاسگزاری را دارم و از خداوند متعال برایشان آرزوی بهروزی و توفیق روز افزون مسالت دارم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.