×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شبكه نفوذي و زهر كردن پيروزي ها در كام انقلاب
محمد اسماعیلی:

مجله خبري «رهوا» در سال های اخیر عمده تمرکز و مطالعات و تحقیقاتم بر روی بحث نفوذ و شبکه های نفوذی بوده است.بر اساس این تحقیقات و مشاهدات، هروقت جمهوری اسلامی موفقیتی کسب می کند ودر موقعیت برد و پیروزی قرار دارد، شبکه نفوذی این موفقیت را در دهان انقلاب زهر کرده است.

‏قبل از مراسم ۲۲ بهمن خیز برداشته شد تا با بحث کرج و لغو سخنرانی آقای لاریجانی و تعمیم آن به تهران و شیراز و مراکز استان ها و…، این مراسم را نابود کنند و آن را به محل نزاع و شکاف جدید تبدیل و جنگ و ستیز سیاسی و جناحی را رقم بزنند.

با روشنگری های انجام شده در فضای مجازی و رسانه ای و سخنان مهم رهبر معظم انقلاب ،نقشه و طرح آنها بر باد رفت و شاهد حضور گسترده مردم و برنامه ای منسجم و بدون حاشیه بودیم.

بر اساس شناختی که از چگونگی اقدامات شبکه نفوذی دارم، شاهد اقداماتی از سوی آنها برای تخریب این پیروزی و موفقیت ارزشمندخواهیم بود.
احتمالا شاهد یک یا زنجیره ای از عملیات های بدنام کننده وهزینه ساز خواهیم بود. لذا لازم است با رصد و هوشیاری ،سایر اقدامات نیزخنثی شود.

شبکه نفوذی در میان اصولگرایان،اصلاح طلبان و مخالفین نظام دارای افرادی است.
‏بدون نفوذ در پوزیسیون و اپوزیسیون نمی توانند موفق شوند.آنها دست های پنهان خود را در جناح ها وگروه های مختلف دارند و بنا به برنامه و نیاز ، بخش و یا افراد مورد نظر را فعال می کنند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.