×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گام دوم انقلاب، نوبت تعقیب دشمن است

به گزارش«رهوا».سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در شانزدهمین مجمع عمومی خیرین سلامت موسسه امدادگران عاشورا، اظهار داشت: هر جامعه‌ای با قلب‌های خود زندگی می‌کند و قلب‌هایی که استوار باشند و نشکنند، جامعه را سرپا و پیروز نگه می‌دارند و کسانی که به دیگران کمک می‌کنند، کار نبوی می‌کنند.

وی با اشاره به فلسفه غرب و فلسفه اسلامی، گفت: در غرب وقتی علم پیشرفت می‌کند، ظرفیت انهدام بشر به وجود می آید و بمب اتم و سلاح‌های شیمیایی ساخته می‌شود.

سردار سلامی با طرح این سوال که چرا وقتی آمریکا اقتصاد اول جهان است، با چهل میلیون نفر زیرخط فقر روبروست، عنوان کرد: تمام تلاش ترامپ این است که به قیمت فقیر شدن تمام جهان، آمریکا را دوباره به اوج برگرداند.

وی اضافه کرد: ایران اگرچه در تحریم است، اما فعالیت و نشاط در آن جریان دارد و مردم برای زدودن فقر از چهره محرومان همه تلاش‌های خود را به کار می‌گیرند و اجازه نمی دهند ناامیدی بر چهره جامعه بنشیند. ایران اسلامی به دنبال احیای بشریت است.

سردار سلامی بیان داشت: دشمنان تلاش دارند که جامعه ما شکسته، ناامید و مضطرب باشد، اما آنان بدانند که مردم ما محکم و مومن هستند و علیرغم تیرهایی که دشمنان به سوی ما پرتاب می‌کنند، ایستاده و از شرافت و عزت خود دفاع می‌کنند و به دنبال تحقق این هستند تا بشریت را از اسارت نجات دهند.

وی با اشاره به توطئه‌ها و فشارهای دشمنان گفت: در جنگ اقتصادی تحمیل شده از سوی دشمن، باید همه با هم نقش داشته و حضور داشته باشیم. انفاق در این مسیر به مانند یک عملیات جهادی است. اگر می‌خواهیم نجات یابیم با توجه به قرآن باید انفاق کنیم و از هیچ دشمنی نترسیم.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که از دشمنان نهراسید و ما پیروزیم. در گام اول اتقلاب دشمن را متوقف کردیم و اکنون در گام دوم انقلاب نوبت تعقیب دشمنان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.