×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پژواک بی شرافتی و بی اخلاقی
محمد اسماعیلی

به گزارش«رهوا».تفاوت یک وطن فروش با وطن پرست در ان است که یک وطن پرست برای بهبود شرایط تلاش می‌کند اماوطن فروشانی، چون علینژاد نه تنها قدمی بر نمی‌دارند بلکه علیه ملت خود تلاش می‌کنند. مسیح علینژاد خطاب به وزیر خارجه آمریکا گفته “به ایران رحم نکنید”
معصومه علی نژاد قمی که با نام سازمانی مسیح علینژاد شناخته می‌شود، مزد زحمات وطن فروشانه خود را گرفت و جایزه شجاعت کمیته صهیونیست‌های آمریکا را دریافت کرد. جایزه دیگری به جوایز وطن فروشی و بی شرافتی وی اضافه شد تا ماهیت اصلی ضد ایرانی وی بیش از قبل فاش شود.
«آقای بلینکن! می‌خواستم ازتون خواهش کنم به جمهوری اسلامی رحم نکنید.» این جمله‌ای است که مسیح علی‌نژاد در اجلاس کمیته یهودیان آمریکا گفته است.جمله‌ای که واکنش‌های فراوانی را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.
علی نژاد روز سه شنبه از سوی کمیته یهودیان آمریکا ب دلیل «سرسختی در مبارزه با جمهوری اسلامی» و آنچه «تعهد به حمایت از حقوق بشر «خوانده می‌شود، جایزه شجاعت اخلاقی دریافت کرد.
صدای منتقدین هم درآمد
تاریخ وطن فروشی شبیه مسیح علی نژاد ندیده است تا جایی که حتی برخی منتقدین به وضعیت فعلی کشور هم در فضای مجازی نسبت به این حرف واکنش منفی نشان دادند و نوشتند علیرغم انتقادات و سختی هرگز ایجاد فشار حداکثری بر جان و مال و دارایی مردم بیگناه را خواستار نیستند و حتی به آن فکر نمی‌کنند!
مسیح علی‌نژاد در بخش دیگری از صحبت‌هایش در ادعایی مضحک گفته است که «من پژواک صدای مردم ایران هستم.»
علی‌نژاد در حالی این ادعای دروغین را مطرح می‌کند که عملکرد او در چند سال گذشته علیه مردم ایران بر کسی پوشیده نیست. او فروردین سال ۹۹ و پس از همه‌گیری کرونا در ایران و درحالی‌که وزیر امورخارجه وقت، لیستی از نیاز‌های دارویی و پزشکی ایران را برای مقابله با کرونا منتشر کرد و از دیگر کشور‌ها تقاضا کرده بود در یاری رساندن به مردم ایران شتاب کنند، در نشریه «نشنال اینترست» آمریکا نوشت: «شیوع ویروس کرونا در ایران نمی‌تواند دلیلی برای رفع تحریم‌ها علیه این کشور باشد.» علی‌نژاد از آمریکا خواسته بود در زمینه رفع تحریم‌ها اقدامی انجام ندهد تا تهران به سختی بتواند به دارو دسترسی داشته باشد.
مسیح علی‌نژاد مدیر کمپین ضدایرانی تحریم ورزش ایران در سال‌های گذشته بوده است. درخواست‌های مقابله با ایران و تشدید تحریم علیه کشورمان و حتی تحریم ورزش ایران از دیگر اقدامات علی‌نژاد در سال‌های اخیر بوده است.
او در مرداد سال ۹۸ در گفتگو با سرویس فارسی بی‌بی‌سی از لابی با آمریکا علیه دولتمردان ایرانی و همچنین تلاش برای تحریم فوتبال کشورمان سخن گفت. او به مجری بی‌بی‌سی گفت: «برنامه من، مجاب کردن مجامع بین‌المللی به قطع هرگونه همکاری با جمهوری اسلامی ایران است. گام بعدی این است که اتحادیه اروپا را همراه کنیم، فیفا را همراه کنیم تا فوتبال ایران را تحریم کند و به رسمیت نشناسد.»
وقتی می‌گوییم مسیح پولینژاد، یعنی چه؟!
هرچند که در خواست‌های مقابله با ایران و تشدید تحریم‌ها برای ایران تولید هزینه کرده است، اما در عوض علی نژاد درآمد‌های کلانی از این وطن فروشی کسب کرده است.
چند سال پیش وب‌سایتی که مأموریتش را انتشار اطلاعات درباره دولت آمریکا اعلام کرده بود فاش کرد «مسیح علی‌نژاد»، فعال رسانه‌ای ضدانقلاب چندین قرارداد با دولت آمریکا منعقد کرده است.
وب‌سایت www.insidegov.com که اکنون از دسترس خارج شده بهمن‌ماه سال ۱۳۹۶ اسنادی را منتشر کرد که نشان می‌داد مسیح علی‌نژاد بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ سه قرارداد با «شورای مدیران خبررسانی» (مشهور به «BBG») وابسته به دولت آمریکا منعقد کرده است و در یکی از قرارداد‌ها ۶۱ هزار و ۲۵۰ دلار و در دو قرارداد دیگر هرکدام ۸۵ هزار و ۶۰۰ دلار دریافتی داشتهاست.

شورای مدیران خبررسانی (BBG)، سازمانی مشتمل بر تمامی آژانس‌های خبری دولت آمریکا است که «صدای آمریکا»، «رادیو فردا»، «رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی» زیر نظر آن فعالیت می‌کنند. این سازمان، در دوران ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا نامش را به «سازمان رسانه‌های جهانی ایالات متحده» تغییر داده است.

همچنین پایگاه «responsible statecraft» نیز ۶ ژانویه ۲۰۲۰ در گزارشی تصریح کرد که علینژاد بین ماه می ۲۰۱۵ تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ بیش از ۳۰۵ هزار دلار از «صدای آمریکا» دریافت کرده است.
نباید از نظر دور داشت امثال این افراد همچون زم وقتی به دام افتادند که در اوج بودند. خائنین به وطن کم نبوده و نیستند که ماهیت ضد ایرانی آن‌ها فارغ از دلسوزی که ادعا دارند، با بیان چنین حرف‌هایی همواره بیش از قبل فاش می‌شود.
وطن فروشانی که ماهیت ضد ایرانی آن‌ها آشکار است
مریم رجوی سردسته منافقین که همواره از تحریم‌های آمریکا علیه ایران استقبال می‌کند.
شیرین عبادی که به دلیل اظهارات ضدایرانی‌اش برنده جایزه صلح نوبل هم شده در سخنرانی خود در پارلمان کانادا خواستار تحریم‌های حداکثری علیه مردم ایران شد.
رضا ربع پهلوی فرزند شاه مخلوع ایران که در تبعید برای تحقق آرزوی چهل‌ساله و براندازی حکومت اسلامی در ایران در تکاپوست، در گفتگو با نشریه آمریکایی نیوزویک با حمایت ار تحریم‌ها عنوان کرد که مردم ایران تحریم‌های آمریکا را درک و از آن قدردانی کنند!
امیرعباس فخرآور از فعالان سیاسی اپوزیسیون است که برای براندازی حکومت ایران و محدود کردن درآمد‌های ارزی ایران تلاش کرده و کارنامه سیاهی برای خودش دست و پا کرده است.
شاپرک شجری زاده که با کشف حجابش در پروژه‌ای با عنوان «دختران خیابان انقلاب» مشهور شد و سپس به خارج از کشور گریخت، با حضور در کنفرانس ضدایرانی در پارلمان کانادا شرکت کرد و علنا خواستار اعمال تحریم علیه ایران شد.
«نازنین بنیادی» بازیگر هالیوودی که با شبکه‌های ماهواره‌ای اپوزیسیون همکاری دارد، ضمن حمایت از سیاست‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان، تحریم ایران را به “شیمی درمانی” تشبیه کرد و آن را برای مردم لازم دانست!
«احمد باطبی» از عناصر اپوزیسیون ۷۸ که به آمریکا پناهنده شد در زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ به همراه ۲۹ تن از عماصر ضدانقلاب طی نامه‌ای به رئیس جمهور آمریکا ارسال خواستار تشدید تحریم ملت ایران شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.