×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هادی چوپان به مقام سوم مستر المپیا ۲۰۲۱ دست یافت + ویدیو کامل مسابقه

به گزارش«رهوا».هادی چوپان با بدست آوردن این مقام جایزه ۱۰۰ هزار دلاری مسابقات را نیز بدست آورد.

هادی چوپان که سومین بار است در این مسابقات و در بالاترین سطح مسابقات پرورش اندام جهان شرکت می کند، در دو دور قبلی جایگاه های سوم و چهارم را بدست آورده بود.

مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۱ از روز جمعه با کنفرانس خبری برترین ورزشکاران پرورش اندام جهان آغاز شده و مسابقات اصلی از روز شنبه و فینال نیز روز یکشنبه در هتل اورلاندو، فلوریدا برگزار شد.

هادی چوپان در دسته اوپن این مسابقات حضور داشته و دیروز جمعه ساعت ۱۶ به وقت ایران به روی صحنه رفت.

مک رامی توانست مقام قهرمانی سال گذشته خود را تکرار کرده و جایزه ۴۰۰ هزار دلاری را با خود به خانه برد در حالی که مقام دوم و مدال نقره نیز به برندون کوری رسید.

هادی چوپان قهرمان پرورش اندام ایرانی ملقب به «گرگ ایرانی» امروز در مسابقات مستر المپیا 2021 حاضر شد و روی صحنه رفت

سال گذشته بیگ رامی موفق شد برای اولین بار به قهرمانی در مسابقات مستر المپیا رسیده و امسال باید از این عنوان قهرمانی خود دفاع کند. برندون کوری، ویلیام بوناک و هادی چوپان نیز اصلی ترین رقبای او برای کسب عنوان قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۱ بودند. هادی چوپان از یک ماه پیش به آمریکا رفته و تمریناتش را زیر نظر مربی اش هنی رامبد انجام داده بود. در مرحله مقدماتی دسته اوپن که دیروز صبح برگزار شد، شرکت کنندگان عضلات خودشان را روی صحنه به نمایش گذاشتند که بعدازظهر روز گذشته به وقت ایران، ۵ نفر برتر انتخاب شده و فردا در مرحله فینال با هم رقابت کردند. در بخش بانوان مستر المپیا نیز مونا پورصالح که یک بدنساز ایرانی الاصل است در مرحله مقدماتی توانست در جایگاه چهارم قرار گرفته و به فینال این مسابقات راه پیدا کند و در فینال نیز به همان مقام چهارم بسنده کرد. هادی چوپان ، متولد چهارم مهر ماه ۱۳۶۶ در شهرستان بیضا از توابع استان فارس است. چوپان از سال ۱۳۷۹ در ورزش پرورش اندام بوده و یکی از نام های جهانی ایرانیان در این ورزش به شمار می رود. او امسال در مستر المپیا بار دیگر درخشید و رتبه سوم سال ۲۰۱۹ خود را تکرار کرد.

هادی چوپان قهرمان پرورش اندام ایرانی ملقب به «گرگ ایرانی» امروز در مسابقات مستر المپیا 2021 حاضر شد و روی صحنه رفت

هادی چوپان قهرمان پرورش اندام ایرانی ملقب به «گرگ ایرانی» امروز در مسابقات مستر المپیا 2021 حاضر شد و روی صحنه رفت

از سال نود تا نود و پنج، عضو تیم ملی بدنسازی ایران بوده و در چندین دوره مسابقات فدراسیون بین المللی بدنسازی و تناسب اندام، حضور داشته و عناوین ملی و جهانی متعددی در کارنامه دارد. در مسابقات مستر المپیا، چوپان در سال ۲۰۱۹ میلادی، شگفتی ساز شد و مقام سومی را کسب کرد اما سال بعد به مقام چهارمی بسنده کرد. هادی چوپان در کنار مرحوم بیت الله عباسپور از جمله بدنسازان ایران است که به مستر المپیا راه یافته است. هادی چوپان ، ۱۷۰ سانتی متر قد دارد و بیش از ۱۰۰ کیلوگرم وزن دارد. هادی چوپان بعد از کسب مقام سوم مستر المپیا ۲۰۲۱ در پستی اینستاگرامی از طرفدارانش تشکر کرد.

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.