×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 26 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نتانیاهو: جنگ را تمام نمی‌کنیم

به گزارش«رهوا».بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفت که آماده توقف جنگ در غزه نیست و مدعی شد آنچه جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در مورد توافق تبادل اسرا و آتش بس ارائه کرد، دقیق نبوده است.

براساس گزارش آناتولی، بایدن، که حامی و متحد اصلی رژیم صهیونیستی در تمام جنایات غزه است، عصر جمعه گذشته وجود یک پیشنهاد صهیونیستی سه مرحله‌ای را اعلام کرد که شامل آتش بس پایدار، تبادل اسرا و بازسازی غزه است.

با این وجود امروز دوشنبه رادیو تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی به نقل از نتانیاهو در یک گفتگوی محرمانه در کمیته روابط خارجی و امنیت کنست گفت: من آمادگی توقف جنگ را ندارم.

نتانیاهو افزود: جزئیات توافق را فاش نمی‌کنم، اما آنچه رئیس‌جمهور آمریکا ارائه کرد دقیق نیست و جزئیات دیگری نیز وجود دارد که فاش نشده است. برای بازگرداندن گروگان‌ها می‌توانیم ۴۲ روز درگیری را متوقف کنیم، اما از پیروزی کامل دست نخواهیم کشید.

به گزارش شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی، نتانیاهو از صحبت درباره تعداد اسرای فلسطینی که در این توافق آزاد خواهند شد، خودداری کرد. از سویی دیگر شبکه ۱۲ این رژیم به نقل از نتانیاهو در همان جلسه گفت: ما با پایان دادن به جنگ بدون تکمیل اهداف آن موافقت نخواهیم کرد و تعداد اسرایی که در مرحله اول معامله آزاد خواهند شد هنوز مشخص نشده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.