×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 26 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مقاومت فلسطین تاریخ را تغییر می‌دهد

به گزارش«رهوا».سردار سرتیپ امیر علی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: مسئله فلسطین جهانی شده است و امروز اهمیت بیشتری نسبت به گذشته دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از المیادین، حاجی زاده در حاشیه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مصاحبه‌ای افزود: مردم باید بدانند که مقاومت امروز آن‌ها مسیر تاریخ را تغییر می‌دهد و بدانند که کار بزرگی را آغاز کرده اند. ما در مصیبت آن‌ها با آن‌ها شریک هستیم.

او همچنین خاطرنشان کرد: مردم فلسطین قلب جهان اسلام هستند و حتی مردم غیرمسلمان جهان هم دلشان با فلسطین است. دیدن جنایات اسرائیل در فلسطین واقعاً برای همه دردآور است.

او در این زمینه اعلام کرد که مردم ایران و جهان آنچه را که امام خمینی (ره) ۴۵ سال پیش در مورد فلسطین دید، اکنون لمس می‌کنند و می‌بینند. پیروزی برای مردم فلسطین خواهد بود

سردار سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش ایران نیز در حاشیه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مصاحبه با المیادین تأکید کرد: پیروزی برای مردم فلسطین خواهد بود و رژیم اشغالگر اسرائیل به زودی فرو خواهد پاشید.

سردار سرتیپ محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع ایران نیز در گفتگو با المیادین با ابراز امیدواری از تشکیل کشور مستقل فلسطین به زودی، گفت: مسئله فلسطین اولین مسئله همه آزادگان جهان است.

آشتیانی تصریح کرد: رویکرد ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید را ادامه خواهیم داد و قطعاً در آینده تمامی نتایجی را که قبلاً کسب کرده ایم دوچندان خواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.