×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عجله اصلاح طلبان برای هجمه به دولت رئیسی

به گزارش«رهوا»، روزنامه شرق در مطلبی با عنوان «رئیس دولت مردد،کابینه بلاتکلیف» نوشت:«ابراهیم رئیسی سابقه مدیریت اجرائی و تیمی ندارد و این نکته همواره به‌عنوان پاشنه آشیل او برای تشکیل کابینه مطرح بوده است؛ آن‌هم در حالی که از زمان انتخابش به‌عنوان رئیس دولت، اخبار متعددی درباره فشار، سهم‌خواهی و اختلاف‌های پشت پرده در جریان اصولگرایی برای ورود به کابینه به گوش می‌رسد».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«در چنین وضعیت آشفته‌ای، طبیعی است که تعویق در معرفی کابینه و آشنانبودن او با حوزه اجرا و چهره‌های مناسب برای این حوزه، به تشکیک در انتخاب افراد منجر شود».

دبیرکل نهضت آزادی:راه حل گشایش اقتصادی کنارگذاشتن «تفکر انقلابی» است/ عبدی: هزینه کردن برای «فرزندآوری» اتلاف منابع است

جریان اصلاح طلب و رسانه های منتسب به این طیف، برای هجمه به دولت رئیسی و تخطئه اقدامات وی، به شدت بی قرار بوده و به عبارتی عجله دارند.

در شرایطی که دولت روحانی با کارنامه ای بسیار ضعیف به کار خود پایان داد، اصلاح طلبان این عملکرد غیرقابل دفاع را بزک کرده و با یاس آفرینی مدعی هستند که در آینده نزدیک وضعیت کشور بغرنج شده و مردم به دوران روحانی حسرت خواهند خورد!

جریان اصلاح طلب نه کارنامه قابل دفاع دارد و نه برنامه جامع و هدفمند برای رفع مشکلات مردم، گویا حیات این طیف صرفا وابسته به هراس افکنی و یاس آفرینی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.