×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عبدالناصر همتی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد

به گزارش«رهوا».عبدالناصر همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

وی پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام در جمع خبرنگاران گفت: سه سال قبل به نکته‌ای مبنی اینکه امروز جایگاه اقتصاد کشور و رفاه ملت هم‌تراز با میزان صبوری و همراهی آنان نیست اشاره کردم، امروز نیز بیشتر به این موضوع رسیده‌ام.

وی با اشاره به اینکه هیچ امری مهمتر از اقتصاد و معیشت مردم نیست، افزود: امروزه تورم، کاهش ارزش پول ملی و ادامه تحریم‌ها امکان رشد اساسی کشور را محدود کرده است.

رئیس اسبق بانک مرکزی گفت: به عرصه آمده‌ام تا بگویم همچنان امیدوار به آینده هستم. با دیدن جوانان و مردان و زنان توانمند، امیدم به آینده بیشتر می‌شود.

همتی با بیان اینکه امروز زمان شعار‌های بی حاصل و وعده‌های توخالی پایان یافته است، گفت: متعهد به اصلاح امور در بدنه اجرایی کشور با حذف روند‌های فسادزا هستم.

وی گفت: با انجام اصلاحاتی که مدنظر دارم، تورم کاهش یافته و امید سرمایه‌گذاری در کشور دوباره جان می‌گیرد. سرمایه انسانی کشور در حال خسارت است و برای حفظ این سرمایه حتی در شرایط تحریم می‌توان تصمیمات مناسب و بهتری گرفت.

<div id=”video-display-embed-code_405512″ ><script type=”text/JavaScript” src=”https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4776074/405512?width=400&height=300″></script></div>

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.