×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد

به گزارش«رهوا».سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با حضور در ستاد انتخابات کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

جلیلی پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ملت ما سهم خود را در حوادث مختلف انجام دادند و هم اکنون اماده هستند نقش‌های بزرگتری ایفا کنند.

وی افزود: وقتی چنین مردمی داریم، به د‌ولتی نیاز داریم که عزم و اراده قوی و مستحکمی داشته باشد تا این سرمایه را افزایش دهد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه رئیس جمهور باید بداند چه فرصت‌هایی دارد، گفت: رئیس جمهور باید به برنامه خود اشراف کامل داشته باشد.

جلیلی تاکید کرد: در شرایط کنونی کشور لازم است، رئیس جمهور اداره روزمره کشور را کافی نداند و به قله‌ها چشم داشته باشد. در این صورت پیشرفت با عدالتی که در جهت جهش کشور است، با مشارکت مردم محقق می‌شود.

وی اضافه کرد: بدون مناسبات عادلانه، سرمایه‌ها تلف می‌شوند و همه ظرفیت‌ها به‌کار گرفته نمی‌شود و خط‌کشی‌های نادرست برداشته نمی‌شوند، برای پیشرفت، مشارکت حداکثری مردم لازم است؛ برای چنین موفقیت‌هایی به تصمیم‌های صحیح و به‌موقع نیاز داریم تا دچار روزمرگی نشویم و به قله‌ها بیندیشیم.

 

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.