×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 26 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس قوه مجریه باید خود را نفر دوم بداند

به گزارش «رهوا». دستیار و مشاور عالی رهبری در نهمین همایش نهضت خاطره گویی دفاع مقدس گفت: مردم رئیس جمهوری را انتخاب کنند که دیدگاه‌های او تعارضی با دیدگاه‌های رهبر انقلاب نداشته باشد و خود را نفر دوم بداند. ما یک رئیس حکومت داریم یک رئیس دولت که بین این دو فرق قائل هستیم. رئیس قوه مجریه باید خود را نفر دوم بداند؛ اگر بگوید آقا این را می‌گوید من این را می‌گویم این باعث مشکلات در کشور می‌شود. رئیس جمهور باید از دوقطبی سازی جامعه جلوگیری کند. رئیس جمهور نباید دو قطبی ایجاد کند.

وی افزود: یکی از شگفتی ساز‌ها در زمان حاضر، بحث حضور ملت ایران در ۸ تیرماه است. امیدواریم مردم ایران رئیس‌جمهوری انتخاب کنند که باعث اقتدار ملی، باعث حفظ انسجام ملی ایران، باعث حل مشکلات ایران و باعث وحدت ملی شود.

سرلشکر رحیم‌صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: در نهضت خاطره‌گویی باید نسل جوان را در مقابل جنگ شناختی بیمه کنیم.

وی افزود: همان طور که نسل جوان دیروز ایران به رهبری حضرت امام در دفاع مقدس شگفتی‌ساز بودند، نسل امروز ایران نیز به رهبری مقام معظم رهبری شگفتی‌ساز خواهند بود؛ یکی از این شگفتی‌ها عملیات وعده صادق بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در ادامه گفت: عملیات وعده صادق هم دنیا را متعجب کرد و هم دشمنان را.

وی افزود: در عملیات «وعده صادق» در هر یک ثانیه یک موشک و در ۱۰۰ ثانیه بیش از ۱۰۰ موشک شلیک شد.

سرلشکر صفوی اظهار داشت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و دوستان منطقه‌ای آن‌ها اصلا تصور نمی‌کردند در یک مدت کوتاه این چنین طرح ریزی دقیق و با قدرتی انجام شود.

ما قصد تهاجم و کشورگشایی نداریم

سرلشکر رحیم‌صفوی در ادامه گفت: ما قصد تهاجم و کشورگشایی نداریم؛ فتوای حضرت آقا را بخوانید؛ ولی اگر قدرتی ولو قدرتی مثل آمریکا به ما هجوم ببرد ما تا آن سوی دریا‌ها او را دنبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اعتقادم این است که باید خارج از مرزهای‌مان دفاع کنیم و نه تنها در دریا و زمین بلکه باید در هوا نیز حضور داشته باشیم حتی فراکروی.

سرلشکر رحیم‌صفوی گفت: شاید حجم «وعده صادق» یک دهم توانمند‌های ایران هم نبود. بقیه توانمندی را برای پاسخگویی به عکس‌العمل‌های احتمالی گذاشته بودند.

وی افزود: برآورد رژیم صهیونیستی از حمله نظامی به کنسولگری ایران در سوریه اشتباه بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در انتها گفت: بعد از اشتباه صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در سوریه و حمله به سرزمین ایران، حضرت آقا به این تصمیم رسیدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.