×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 26 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دولت سیزدهم توانست موتور اقتصاد ایران را به حرکت درآورد

به گزارش«رهوا».سیدصولت مرتضوی وزیر کار و رفاه اجتماعی پس از تکمیل فرایند ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: به روز رسانی و تقویت یارانه‌ها تحرک در اشتغال کاهش بیکاری ارتباط موثر و عزتمندان با دنیا خصوصاً همسایگان نتیجه و گواه تلاش‌های شبانه روزی همکارانم در دولت مردمی است.

وی افزود: حالا ایران اسلامی و انقلابی در گام دوم با توکل به خدا، اعتماد به توانمندی خود و با اتکا به مردم و قانون اساسی در جایگاهی است که می‌تواند با قدرت و مقاومت راه خود را در اقتصاد جهان باز کند. اما بدانیم بگوییم و بپذیریم که تنها راه ورود و حرکت در نظم نوین جهانی با اقتصادی در خور نام ایران جهش تولید با مشارکت مردم است. رئیس جمهور باید پرچمدار تولید باشد.

وی افزود: مردم عزیز در این روزها اسم شهید رئیسی را بیش از گذشته شنیدید اما بدانید که رسم رئیسی اهتمام به تولید و اشتغال و توجه به محرومان در بستر عدالت اجتماعی بوده است و شاخص‌های رشد اقتصادی موید راه و حرکت پربرکت آن شهید بزرگوار است.

وی افزود: مردم ایران با کوله باری از تجربه در سطوح مختلف مدیریتی کشور آمده‌ام تا به رسم رئیسی و با علم و دانش اساتید پ، انگیزه جوانان، خلاقیت نخبگان، همت کارگران توانمندی بانوان فرهیخته، تجربه بازنشستگان و با تکیه بر نقشه راه و گفتمان امام و رهبری پرچم تولید را بر بلندای ظرفیت‌های بی‌نظیر میهن اسلامی برافرازم.

مرتضوی تصریح کرد: امروز از مرحله سازندگی در حال توسعه بودن فوریت‌های رفاهی و دیپلماسی لبخند عبور کردیم و پس از وعده صادق و شوکت جبهه مقاومت جهان شاهد عزت ایران است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.