×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 26 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جهنمی که حزب الله برای صهیونیست‌ها درست کرد

به گزارش«رهوا».از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳، حزب الله لبنان در جبهه شمالی با ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده و بخشی از توان عملیاتی ارتش رژیم صهیونیستی را در این منطقه مشغول کرده است. حملات حزب الله لبنان تاکنون صدها هزار صهیونیست‌ها را آواره کرده که این امر پیامدهای جدی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده است. دولت و ارتش این رژیم با گذشت بیش از هشت ماه از درگیری ها در شمال، ‌ همچنان در مقابله با حزب الله لبنان ناتوان هستند.

در آخرین حملات حزب الله لبنان به سرزمین های اشغالی، کریات شمونه و منطقه الجلیل زیر حملات راکتی حزب الله قرار گرفته که منجر به آتش سوزی گسترده و خسارات قابل توجهی در این مناطق شده است. با اینکه مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آتش مهار شده است اما حالا خبرها حاکی از آن هستند که نیروهای این رژیم در حال تلاش برای مهار آتش سوزی هستند. در همین باره مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ۱۲ گروه آتش نشانی همچنان در منطقه کرن نفتالی برای اطفای شعله‌های آتش مشغول به کار هستند.

جهنمی که حزب الله برای صهیونیست‌ها درست کرد/ شمال سرزمین‌های اشغالی در آتش می‌سوزد + عکس و فیلم

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۶ نظامی این رژیم بر اثر استنشاق دود و آتش‌سوزی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی در نتیجه حملات حزب الله مجروح و دچار خفگی شدند.

بیمارستان صفد اعلام کرد ۱۶ صهیونیست در آتش‌سوزی‌های کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی مجروح شده و به این بیمارستان انتقال داده شدند. ۷ نفر از مجروحان از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی هستند. حملات موشکی گسترده روز گذشته حزب الله به مناطقی در الجلیل و جولان منجر به وقوع آتش‌سوزی‌های گسترده‌ای شد که در پی آن خسارات زیادی به اشغالگران وارد شد.

جهنمی که حزب الله برای صهیونیست‌ها درست کرد/ شمال سرزمین‌های اشغالی در آتش می‌سوزد + عکس و فیلم

ایتمار بن گویر: تمامی مواضع حزب الله لبنان باید هدف قرار گرفته و نابود شود. ما اکنون نیازمند جنگ هستیم

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی و تندرو کابینه نتانیاهو دوشنبه شب با ابراز خشم از آتش سوزی ناشی از حمله موشکی حزب‌الله لبنان: زمان آن فرا رسیده که کل لبنان در آتش سوخته شود. وی در این باره در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: تمامی مواضع حزب الله لبنان باید هدف قرار گرفته و نابود شود. ما اکنون نیازمند جنگ هستیم.

در همین راستا، «یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به آتش سوزی گسترده گفت: شمال اسرائیل در حال سوختن است و با آن قدرت بازدارندگی اسرائیل نیز نابود می‌شود و این حکومتی است که هیچ راهبرد و استراتژی مشخصی ندارد. وی افزود: دولت هیچ برنامه و طرحی برای روز پس از پایان جنگ در غزه ندارد، حتی آنها برنامه‌ای برای بازگشت دوباره ساکنان به شمال اسرائیل نیز ندارند.

مرزهای شمالی رژیم صهیونیستی در آتش میسوزد/ تعدادی از نظامیان صهیونیست دچار خفگی شدند

شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که آتش‌سوزی در کریات شمونا مهار شده و جلوی گسترش آن به سمت خانه‌های صهیونیست‌ها گرفته شده است. این شبکه همچنین از مهار آتش‌سوزی در منطقه عمیعاد خبر داد. روزنامه عبری زبان “اسرائیل هیوم” تاکید کرد که هواپیماهای اطفای حریق “العاد” در تلاش برای خاموش کردن آتش در منطقه کرن نفتالی در الجلیل در نتیجه حملات موشکی حزب الله هستند. ارتش رژیم صهیونیستی هم از همکاری با جبهه داخلی و شعبه عملیات و فرماندهی جبهه شمالی برای مهار آتش در شمال فلسطین اشغالی خبر داده است. تاکنون ۱۶ صهیونیست از جمله ۷ نظامی در نتیجه آتش‌سوزی‌ها دچار خفگی و سوختگی شدند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از ناکام رژیم صهیونیستی در رهگیری یک موشک در آسمان صفد خبر داد و تاکید کرد که بر اثر اصابت این موشک، در این منطقه نیز آتش‌سوزی به وقوع پیوسته است. این در حالی است که آتش‌سوزی در مناطقی در شمال فلسطین اشغالی در نتیجه حملات حزب الله همچنان ادامه دارد و صهیونیست‌ها هنوز موفق به اطفای حریق نشدند. این شبکه اعلام کرد که آتش‌سوزی در الجلیل علیا صدها هکتار از اراضی و جنگل‌های این منطقه را نابود کرده و میزان واقعی خسارت‌ها هنوز مشخص نیست. در همین راستا، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت نیز بیان کرد که آتش‌سوزی در مناطق شمالی فلسطین اشغالی در نتیجه حملات موشکی حزب الله حدود ۲۲ ساعت است که ادامه دارد. آتش‌سوزی در بسیاری مناطق از جمله الجلیل و صفد ادامه دارد و مهار نشده است.

روزنامه یدیعوت آحارانوت نیز به این مسئله اشاره کرد که برای اطفا آتش در این مناطق، از افراد زخمی کمک گرفته شده است.

هالوی: حزب‌الله تعداد حملات را افزایش داده است و ما آماده حمله هستیم و به نقطه تصمیم‌گیری نزدیک می‌شویم

در پی حملات حزب‌الله، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی از برخی مناطق در شمال اراضی اشغالی بازدید کرد. وی در جریان این بازدید بر آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای حضور در مرز لبنان و جنگیدن در آن تاکید کرد. هالوی افزود: حزب‌الله تعداد حملات را افزایش داده است و ما آماده حمله هستیم و به نقطه تصمیم‌گیری نزدیک می‌شویم.

حملات حزب‌الله همچنین «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی را به شمال اراضی اشغالی کشاند. گانتس در جریان این بازدید گفت: تا ماه سپتامبر کار را در اینجا به پایان خواهیم رساند و می‌توانیم واقعیت دیگری را آغاز کنیم. بنی گانتس افزود: این اتفاق یا از طریق دیپلماسی یا تشدید تنش رخ خواهد داد و ما نمی‌توانیم یک سال دیگر را در اینجا از دست بدهیم.

منبع خبر : مشرق

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.