×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ثبت نام مسکن خبرنگاران و هنرمندان آغاز شد

به گزارش«رهوا»،عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: چندی پیش در مجلس در قالب تذکری به وزرای راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد اسلامی مطالبی در خصوص تأمین مسکن خبرنگاران و حل اختلاف بین این دو وزارتخانه مطرح کردم و وزارت راه و شهرسازی با پیگیری مصرانه این موضوع در پاسخی اعلام کرد که ما بارها اعلام آمادگی کرده و حتی تفاهم نامه نیز آماده است ولی همچنان وزارت فرهنگ اقدام لازمی انجام نداده است.

وی افزود: در همین راستا مکاتبه‌ای با وزیر جدید ارشاد انجام دادم و از وی خواستم که عدم اهتمام وزیر قبلی را جبران کند و مسکن خبرنگاران را در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم اصفهان تاکید کرد: اعلام نموده بودم، حالا که تفاهم نامه امضا شده و همه اقدامات صورت گرفته، هر ساعت تعلل در ثبت نام اصحاب فرهنگ و هنر، ظلم به این قشر عزیز است و وزارت راه با هماهنگی وزارت فرهنگ، کار ثبت نام را آغاز کند.

مقتدایی افزود: متأسفانه اهتمام لازم از سوی وزیر ارشاد قبلی و فعلی در خصوص مسکن خبرنگاران دیده نشد. مشخص است عزم جدی وجود ندارد.

وی مطرح کرد: وقتی عدم اهتمام و بی دقتی وزرای ارشاد را شاهد بودم شخصاً ورود کردم و از دو متولی (معاون مسکن وزارت راه و معاون توسعه مدیریت وزارت ارشاد) خواستم در این خصوص گزارشی بدهند. از گزارش‌ها مشخص بود عزم بالایی در وزارت راه برای کمک به خبرنگاران و هنرمندان وجود دارد و در وزارت ارشاد نیز صرفاً معاون توسعه پیگیر کار است و رئیس صندوق هنر، معاون مطبوعاتی و وزیر اهتمام لازم را نشان ندادند.

نماینده مردم اصفهان افزود: با عنایت به اینکه نباید معطل بی اهتمامی ها شویم، از معاون وزیر راه درخواست کردم راه ثبت نام را ابلاغ کنند که امروز ابلاغ شد.

مقتدایی مطرح کرد: اهالی فرهنگ و هنر با قید فوریت ثبت نام را انجام دهند.

شایان ذکر است ثبت نام در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس اینترنتی Https://tem.mrud.ir از صبح چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ به مدت بیست روز برای ثبت نام ۸۸۸۹ متقاضی معرفی شده در دسترس خواهد بود.

ثبت نام مسکن خبرنگاران
ثبت نام مسکن خبرنگاران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.