×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تسلیحات آمریکا را در کسری از ثانیه خُرد می‌کنیم

به گزارش«رهوا» «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، با اشاره به تصمیم اخیر آمریکا برای ارسال تسلیحات جدید به اوکراین، اعلام کرد منهدم کردن چنین سلاح‌هایی برای روسیه دشوار نیست و می تواند آنها را در کسری از ثانیه از بین ببرد.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک،  ولادیمیر پوتین با بیان آنکه روسیه تاکنون ده‌ها تسلیحات از آمریکا را منهدم کرده است، به تصمیم واشنگتن برای ارسال تسلیحات جدید به کی‌یف واکنش داد و گفت: «آن‌ها را مانند آجیل خُرد می‌کنیم.»

او همچنین اعلام کرد که اگر موشک‌های آمریکا به هر بخشی از روسیه اصابت کند، مسکو علیه غرب اعلام جنگ خواهد کرد.

این در حالیست که ساعاتی پیش «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین، در پیامی تلگرامی با انتقاد از ولادیمیر پوتین مدعی شد «ظالمان نباید با جهان آزاد ارتباط داشته باشند، تا بدین ترتیب استبداد آن‌ها به پایان برسد.»؛ اما در مقابل «سیلویو برلوسکونی» نخست‌وزیر سابق ایتالیا، با اشاره به وضع جنگ در اوکراین و واکنش غرب به این بحران اعلام کرد «وضعیت اوکراین نشان داد که غرب از بقیه جهان منزوی شده است. آمریکا و متحدانش بهتر است از محکوم کردن حمله روسیه به اوکراین خودداری کنند. روسیه پس از آمریکا دومین ارتش قدرتمند را در بین اعضای ناتو دارد. بحران اوکراین چه چیزی به ما نشان داد؟ یک علامت هشدار برای امروز و به ویژه برای آینده، روسیه از غرب منزوی شده، اما غرب از بقیه جهان منزوی‌تر است.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.