×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 26 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بنی گانتز از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی استعفا داد

به گزارش«رهوا».گانتز گفت: مشارکت ما در شورای جنگ برای یک سرنوشت مشترک بود و نه مشارکت سیاسی. خروج از کابینه تصمیمی پیچیده و دردناک است.

وی همچنین با اشاره به این که ما امروز کابینه اضطراری را با دلی سنگین ترک می‌کنیم، ادامه داد: من از نتانیاهو می‌خواهم که هر چه زودتر انتخابات برگزار کند و یک کمیته تحقیقات تشکیل دهد. نتانیاهو به دلیل ملاحظات سیاسی مانع از تصمیم گیری‌های استراتژیک مهم می‌شود.

بنی گانتز اضافه کرد: ما از این کابینه عقب نشینی می‌کنیم، زیرا نتانیاهو مانع از پیشرفت ما به سوی دستیابی به پیروزی واقعی می‌شود. نتانیاهو ما را از دستیابی به یک پیروزی واقعی باز می‌دارد و بنابراین تصمیم گرفتیم کابینه اضطراری را ترک کنیم؛ از سران احزاب می‌خواهم که برای برگزاری انتخابات برای تشکیل دولت در کنار من باشند.

وی گفت: به خانواده‌های گروگان‌ها می‌گویم که ما در آزمون مردود شدیم و نتوانستیم فرزندانشان را برگردانیم. ما به حمایت خود از ارتش و سرویس‌های امنیتی ادامه خواهیم داد و باید در جبهه شمالی پیشرفت کنیم

نتانیاهو نیز در واکنش به این استعفا گفت: اکنون زمان عقب نشینی نیست، بلکه زمان اتحاد نیرو‌ها است.

بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز گفت: زمان اتخاذ تصمیمات شجاعانه، دستیابی به بازدارندگی واقعی و دستیابی به امنیت برای ساکنان جنوب، شمال و تمامی اسرائیل فرا رسیده است.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.