×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امیر علی اکبری در کمتر از ۳ دقیقه ناک اوت شد! + ویدیو

به گزارش«رهوا».پیش بینی ‌ها حاکی از این بود که علی اکبری با استفاده از فنون کشتی رقیب خود را زمین گیر کرده و در نهایت بر او چیره شود اما مبارز روس در همان ابتدای کار با مشت ‌های سنگین خود توانست این فایتر ایرانی را از پا دربیاورد.

در میانه های مبارزه، مالیخین خیمه ای سنگین روی علی اکبری زد و در وضعیت هِدلاک با زانو ضرباتی را به سر وی نواخت. علی اکبری در نهایت موفق شد سر پا بایستد اما انگار دیگر رمق چندانی برایش نمانده بود. و در نهایت بعد از دریافت چند ضربه مشت پیاپی به صورتش، تعادل خود را از دست داد و به پشت بر روی زمین افتاد. داور نیز بعد از تنها ۲ دقیقه و ۵۷ ثانیه ناک اوت او را اعلام کرد و مبارزه را پایان داد.

امیر علی اکبری

شکست امیر علی اکبری در حالی در ONE Championship رقم می خورد که حدود شش ماه قبل نیز در اولین مبارزه خود برابر رقیب کره ای شکستی مشابه را تجربه کرده بود. این دو باخت در شرایطی رقم خورد که علی اکبری قبل تر در روسیه و ژاپن به UFC دعوت شده اما به خاطر مسائل ویزا فرصت رقابت را از دست داده بود.

امیر علی اکبری متولد ۱۳۶۶ در شهرستان سراب است. وی که سابقا در زمینه کشتی فرنگی فعالیت می کرد پس از دو بار مثبت شدن تست دوپینگش، توسط اتحادیه جهانی کشتی به صورت مادام العمر از فعالیت در این رشته محروم شد. علی اکبری یک سال پس از محرومیت، به ورزش هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) رو آورد و در اوایل شروع فعالیتش عملکرد بسیار قابل قبولی را همراه با پیروزی های فراوان از خود به جای گذاشت.

امیر علی اکبری

حالا اما با دو باخت اخیرش به نظر می رسد که باید برای بازگشت به دوران اوج هر چه سریع تر کاری کند. وی با این باخت از کسب کمربند قهرمانی نیز بازماند.

 

 

 

 

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.