×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشور در سازماندهی جدید گام دوم انقلاب جهش می‌یابد

به گزارش«رهوا».سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه بازدید از شماری از طرح‌های بسیج در سمنان، با قدردانی از نقش مردم در یاری همنوعان و دستگیری از محرومان به‌ویژه اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند اظهار کرد: مردم ایران اسلامی همواره در میدان بوده‌اند و هر جا به آن‌ها نیاز داشته‌ایم، از یاری و حمایت از انقلاب اسلامی و همنوعان خود دریغ نکرده‌اند.

او ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز در مرحله حساسی از تاریخ خود قرار دارد و راه جدیدی فراروی نظام اسلامی دیده می‌شود که باید با قدرت و حمایت عمومی این مسیر طی شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه حضور و ظهور مردم در گام دوم انقلاب اسلامی بسیار قوی‌تر از تمام سال‌های گذشته بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در آغاز یک راه جدید و مهم قرار دارد و از این‌رو، ضرورت توجه به گام دوم انقلاب بیش از همیشه حس می‌شود.

سلیمانی گفت: سازماندهی جدیدی که در گام دوم انقلاب باید انجام گیرد، به همه ما کمک می‌کند تا شاهد جهشی بسیار بیشتر و قوی‌تر از گذشته باشیم و به همین خاطر، توجه به مؤلفه‌های اساسی گام دوم انقلاب یک امر مهم و اساسی است که باید بدان توجه داشت.

او ادامه داد: در گام دوم انقلاب اسلامی همه باید بکوشند تا شرایطی فراهم شود که مردم بر اساس ظرفیت‌ها، سلایق و توانایی‌های خود بیش از گذشته وارد میدان شده و با هدف‌گذاری دقیق، بتوانند در راستای تحقق مردم‌سالاری دینی نقش خود را ایفا کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: راهی که می‌خواهیم طی کنیم، نیازمند پشتکاری بسیار بیشتر از گذشته است و باید همراه با جهش در همه بخش‌ها باشد؛ و برای رسیدن به این هدف، به روحیه جهادی و تکیه به جوانان نیاز داریم.

سلیمانی بیان کرد: باید با اتکا به نیروی جوانان و تخصص و تعهد آن‌ها این راه را ادامه دهیم تا بتوانیم تمدن سازی کنیم و از این‌رو، تحقق این موضوع مستلزم برنامه‌ریزی‌های متنوع، نظام‌مند و دقیق است.

او اضافه کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد باید بیش از گذشته فعال شود و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها، همدلی‌ها و تلاش‌های هماهنگ با حلقه‌های میانی، بستری برای نقش‌آفرینی بیشتر مردم در تحولات آینده فراهم شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تدوین سند اعتلای بسیج که برای ۱۰ سال ریل‌گذاری‌ها را انجام داده است، گفت: بسیج امروز با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی به دنبال آن است تا استعداد‌های مختلف را شناسایی و از آن استفاده کند.

سلیمانی بیان کرد: در عین حال، باید همه ظرفیت‌ها و توان مردمی به میدان آورده شود تا هم گره از مشکلات کشور گشوده شده و هم سرعت رشد ما در بخش‌های مختلف چندین برابر شود.

آیین توزیع ۱۰۰ سری جهیزیه به همت بسیج و سپاه استان سمنان با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار دامغانی فرمانده سپاه استان و برخی مسؤولان استانی د حسینیه شهدای گمنام سپاه استان سمنان برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.