×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پهپادهای ایرانی دقیق و ویرانگر هستند

به گزارش«رهوا». «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) طی سخنرانی در یک کنفرانس موسوم به «سیاست مبارزه با تروریسم» بدون ارائه سندی مدعی شد که ایران یک پایگاه آموزشی پهپادی پیشرفته در کاشان واقع در استان اصفهان دارد و گروه های مقاومت را در آن‌جا آموزش می‌دهد.

به نوشته عرب۴۸،گانتز در این سخنرانی که در دانشگاه «رایخمان» در شهر «هرتزلیا» انجام داد گفت: «یکی از ابزارهای مهمی که ایران آن را توسعه داده، پهپادها هستند و ایران اخیرا در پایگاهی در کاشان شروع به آموزش چگونگی ساخت و عملیاتی کردن پهپادها به گروههای مسلح کرده است.»

وزیر جنگ صهیونیستی افزود: «ما در حال سخن گفتن درباره پهپادهای بسیار دقیق و ویرانگر هستیم. این پهپادها همچون موشک بالستیک یا جنگنده‌ها می‌توانند هزاران کیلومتر را بپیمانند. ایرانی‌ها این پهپادها را ساخته و به نمایندگان خود که با نیروی هوایی سپاه پاسداران و نیروی قدس هماهنگ هستند، تحویل می‌دهند.»

بنی گانتز همچنین ادعا کرد که حوثی‌ های یمن دهها فروند از این پهپادها را به دست آورده‌اند و گروههای حماس و جهاد اسلامی نیز به دانش چگونگی عملیاتی کردن این پهپادها دست یافته‌اند. این ادعا در حالی است که ارتش یمن بارها بر بومی بودن پهپادهای خود تأکید کرده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود به برنامه هسته‌ ای ایران پرداخت و بار دیگر همان جمله تکراری دیگر مقامات این رژیم را به زبان آورد و مدعی شد که ایران بیش از هر زمان دیگری به ساخت بمب هسته‌‌ای نزدیک شده است. او از کشورهای ۵+۱ خواست تا تحریم‌های همیشگی علیه ایران وضع کنند و دست از بیانیه دادن بکشند.

مقامات صهیونیستی بیش از ۱۰ سال است که هر روز ادعا می‌کنند ایران تا شش ماه الی یک سال آینده به بمب هسته‌ای دست خواهد یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.