×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ویتنامی دیگر برای آمریکا رقم خواهد خورد

مجله خبری«رهوا».علی‌اکبر ولایتی در مراسم یادبود سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که امروز(یکشنبه) در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار پرافتخار اسلام و ایران اظهار کرد: بنده از ۱۰ سال پیش در خدمت سردار سلیمانی افتخار داشتم که دو نهاد را در جهان اسلام با نام مجمع بیداری اسلامی و مجمع محبین اهل بیت(ع) تاسیس کنیم.

وی افزود: کارهای مهمی در این راستا صورت گرفت و از چند سال پیش دبیرخانه بیداری اسلامی تشکیل شد و کشورهای مختلف از سراسر جهان به کمک ما آمدند و سردار سلیمانی ستون فقرات مجمع بیداری اسلامی و مجمع محبین اهل بیت بودند.

رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی افزود: محور مقاومت در حوادث یمن، عراق و سوریه شهید قاسم سلیمانی است. اگر رشادت‌های ایشان نبود بغداد در دست داعش و دمشق در دست افراطی‌های سلفی بود.

مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری عنوان کرد: حادثه کرکوک و جدایی آن از عراق که مطرح شد، همه نگران بودند که چه خواهد شد، اما تدبیر شهید سلیمانی موجب شد که کرکوک به عراق ملحق شود. ایشان نزدیک‌ترین رابطه را با رئیس‌جمهور روسیه داشت و عامل اصلی اتحاد ایران و روسیه، سردار سلیمانی بود و اگر روزی کتاب سردار سلیمانی را بنویسند، کتاب او اعجاب‌آور و آموزنده‌ خواهد بود.

ولایتی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها کار احمقانه‌ای کردند که ایشان را به شهادت رساندند و آنان باید منطقه را ترک کنند و تجربه نشان داده که آنان در مقابل طراحی‌های ایران و جبهه مقاومت همیشه شکست خورده‌اند.

وی افزود: مانور مشترک ایران، روسیه و چین نقطه عطفی بود که در مقابل‌ حرکت‌ آمریکایی‌ها در منطقه قرار داشت و علیرغم رجزخوانی رئیس‌جمهور نادان آمریکا، ایران طوری عمل خواهد کرد که آمریکا پشیمان شود و اگر آمریکا، منطقه را ترک نکند، ویتنامی دیگر برای او رقم خواهد خورد.

ولایتی در حاشیه این مراسم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور آمریکا گفته است اگر ایران به آمریکایی‌ها حمله کند ۵۲ نقطه ایران را می‌زنیم، موضع شما چیست، اظهار کرد: مردم ایران نشان داده‌اند که در طول تاریخ هر متجاوزی را بر سر جایش خواهند نشاند و هر متجاوزی که جرات این کار را پیدا کند پشیمان خواهند کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.