×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همتی: می‌خواهم صدای اکثریت خاموش و رنجور ایران باشم

به گزارش«رهوا»، عبدالناصر همتی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگویی با بیان اینکه دغدغه اصلی من اقتصاد کشور و معیشت مردم است، اظهار کرد: شرایط اقتصادی مردم اصلأ خوب نیست و من معتقدم می‌شود این مسائل را حل کرد.

وی افزود: برای اقتصاد برنامه دارم و مطمئنم که قابل تحقق است و حتما با یک تعامل جدی، عقلانیت درست و کارآمدی دولت می‌توانیم به آن برسیم.

همتی با تاکید بر اینکه من به عنوان یک صدای سوم آمدم، گفت: من می‌خواهم صدای بخش اعظم خاموش مردم باشم که به وضعیت موجود اعتراض دارند و مطمئن هستم که می‌شود مشکلات مردم را حل کرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به لزوم داشتن تعامل برای انجام امور اظهار کرد: با تعامل کارهای بسیاری می‌توان انجام داد. من مطمئنم از داخل خانه تا کل دنیا با تعامل می‌توان مشکلات بسیاری را حل کرد.

همتی یادآور شد: یکی از دلایل ناموفقیت ما در اقتصاد همین نداشتن تعامل لازم چه در بین مردم چه در میان نیروهای سیاسی و چه در بین نهادهای مختلف و چه در ارتباط با کشورهای مختلف داشتیم و می‌شود بسیار سریع اقتصاد کشور را جمع و جور کرد.

همچنین همتی در حساب کاربری خودش در اینستاگرام متنی به شرح ذیل منتشر کرد:

«مردم عزیز وطنم، ایران
عمیقاً از عدم عدم حضور نامزدهایی که ایده‌هایی برای اداره کشور داشتند و موجب رنجش مردم شد، بسیار متاسفم.

پس از رصد اتفاقات دو روز گذشته و موضع‌گیری‌های نخبگان به این فکر کردم که امروز اهمیت دفاع از انتخابات و رای مردم و راه‌حل‌یابی برای ایران، قهر برنمی‌تابد.

مردم عزیز ایران از ما انتظار دارند که فکری برای زندگی آن‌ها و فرزندان ایران کنیم و در صحنه بمانیم.

لذا، با توکل به خداوند متعال و درخواست یاری از عموم ایرانیان، عزم خود را جزم نمودم تا برای امروز و آینده فرزندانمان بدون توجه به مشقات پیش‌رو تا انتهای رقابت‌های انتخاباتی در صحنه بمانم و با بهره‌گیری از توان تخصصی و دانش اقتصاد و به دور از برداشت‌های ساده‌انگارانه در تحلیل شرایط پیچیده اقتصادی کشور، صدای اکثریت خاموش و رنجور ایران باشم.»

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.