×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مبارزه مایک تایسون ۵۳ ساله و روی جونز جونیور ۵۱ ساله مساوی شد + ویدیو

به گزارش«رهوا».تایسون که برای اولین بار پس از ۱۵ سال دوری از حضور در مسابقات حرفه ای بوکس به رینگ بازگشته بود در اکثر دقایق مبارزه عملکرد بهتری از رقیب خود داشت. جونز ۵۱ ساله که در سال ۲۰۱۸ به طور رسمی از دنیای بوکس کناره گیری کرد می گوید از اینکه توانسته در طول مسابقه در برابر تایسون مقاومت کند خوشحال است در حالی که در طول مسابقه نتوانست ضربه قابل توجهی به حریف ۵۴ ساله خود وارد کند. اگر چه بعد از پایان هشت راند دو دقیقه ای همه سه داور بر پیروزی مایک تایسون صحه گذاشتند اما به خاطر ماهیت مسابقه، در نهایت نتیجه مساوی اعلام شد.

همانطور که انتظار می رفت نبرد بین مایک تایسون و روی جونز جونیور در یک مسابقه نمایشی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

بعد از اعلام نتیجه، تایسون گفت: «با این نتیجه مشکلی ندارم. با مساوی مشکلی ندارم زیرا از حضور جمعیت لذت بردم و حاضران نیز از این موضوع خوشحال بودند. عادت داشتم این کار را برای سه دقیقه انجام دهم. می خواهم جلوتر بروم، کاملاً، و او نیز می تواند یکی از رقبایم باشد. از اینکه اینجا بودم بسیار خوشحالم، علیرغم اینکه من از رفتن به راند هشتم خوشحال بودم. هیچ کسی فکر نمی کرد من تا راند هشتم دوام بیاورم اما باید تا پایان بروید، این بوکس است». از همان راند اول مایک تایسون کنترل بازی را در دست گرفت و ضربات متعددی به سر و بدن جونیور وارد کرد.

بعد از اولین راند هر دو بوکسور افسانه ای نفس نفس می زدند اما تایسون در راند دوم بسیار سرحال تر به نظر می رسید در حالی که ضربات خود را با هر دو دست به صورت جونیور وارد می کرد. جونز در راند سوم در مقابل ضربات تایسون مقاومت کرد اما مسابقه بیشتر به یک تلاش برای بغل کردن شبیه بود هر چند تایسون تنها بوکسور رینگ بود که در راند چهارم می خواست به حریف ضربه بزند. در راند پنجم نیز این تایسون بود که سرحال به نظر می رسید و بعد از وارد کردن یک هوک چپ به جونز از نفس افتاده، او را به گوشه رینگ فرستاد. راند ششم نیز جونز شرایط خوبی نداشت و تایسون در راند هفتم همچنان ضربات خود را به بدن او وارد می کرد. در راند هشتم نیز تایسون همچنان به ضربات خود ادامه می داد اما جونز تنها انتظار شنیدن صدای زنگ پایان مسابقه را می کشید.

همانطور که انتظار می رفت نبرد بین مایک تایسون و روی جونز جونیور در یک مسابقه نمایشی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

همانطور که انتظار می رفت نبرد بین مایک تایسون و روی جونز جونیور در یک مسابقه نمایشی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

هر دو بوکسور اعلام کردند که به ادامه مبارزات خود علاقمند هستند، چه با یکدیگر و چه با مبارزان دیگر. جونز پس از پایان مسابقه گفت: «باید این کار را دوباره انجام دهیم. همه مایک را دوست دارند؛ من هم مایک را دوست دارم اما مشت خوردن از مایک چیز دیگری است. می روم و با خانواده ام صحبت می کنم، ببینم احساسشان در این مورد چگونه است و اگر بخواهند این کار را دوباره انجام دهم، من هم این کار را دوباره می کنم».

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.