×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مادر ۵۱ ساله آمریکایی رحم اجاره ای دختر و داماد خود شد

به گزارش«رهوا».وقتی پزشکان به لاکوود گفتند که نمی تواند بارداری موفقی داشته باشد، مادرش لاوینگ قبول کرد که رحم اجاره ای او شود و کمکش کند تا خودش هم مادر شود.

رحم اجاره ای مادر آمریکایی

روز ۲ نوامبر لاوینگ، نوه ی خود که دختری به نام برایر جولیت لاکوود است را به دنیا آورد. لاکوود این خبر را از طریق صفحه ی اینستاگرام خود اعلام کرد و نوشت فرزند تازه به دنیا آمده شان «قلب آن ها مملوء از شادی کرده است.»

او همچنین در پست اینستاگرامی خود نوشت که مادرش توانسته بود به خوبی از پس این زایمان سخت بربیاد و در ادامه گفت: «از خودگذشتگی هایی که او کرد تا این تکه ی کوچک از بهشت را به دنیای ما آورد نفسم را بند می آورد. وقتی دخترم را در آغوش می گیرم قلبم می خواهد منفجر شود. وقتی نگاهش می کنم به این فکر می کنم که بدون شک هر کاری که برای داشتن این بچه لازم بود انجام دادم و کاری که مادرم برایم کرد را به یادم می آورد.»

لاکوود در ماه ژوئن در مصاحبه ای درباره ی تصمیم خود برای به دنیا آوردن فرزندش از طریق مادر خود صحبت کرده بود.

او در اینباره گفته بود: «مشکل ناباروری سخت ترین چیزی بود که تا آن موقع مجبور به مواجهه با آن شده بودم. وقتی برنامه ای برای زندگی تان دارید و بعد چیزی مثل ناباروری سر راه تان قرار می گیرد، احساس می کنید چیزی که تصورش کرده بودید را دیگر نمی توانید ببینید و این می تواند شما را از خودتان دور کند.»

«احساس کردم نزدیک ترین جا برای رشد فرزندم به جای خودم می تواند مادرم باشد. همانقدر که من دلم خواهد مادر شوم، مادرم هم می خواهد که مادربزرگ شود. به همین خاطر او هر کاری که از دستش بربیاید انجام می دهد.»

لاوینگ گفته بود بعد از سقط جنین لاکوود، او بود که پیشنهاد داد رحم اجاره ای دخترش شود.

لاوینگ گفته بود: «با دخترم درباره ی این موضوع صحبت کردم. او اصلاً در این فکر نبود و فکر کرد دیوانه شده ام، ولی من ادامه دادم. من ۱۹ تا ماراتن و چندین بار در مسابقات ورزش های سه گانه شرکت کرده ام. احساس کردم به لحاظ جسمی توان این کار را دارم و در مورد بچه های خودم هم زایمان راحتی داشتم.»

لاکوود گفته بود او و همسرش، آرون بی صبرانه منتظرند که ماجرای تولد دخترشان را برایش تعریف کنند و به او بگویند که «به قدری او را می خواستند که هر کاری که از دست شان بر می آمد انجام دادند تا او را به این دنیا آورند.»

لاوینگ حرف های دخترش را تأیید کرده و گفته بود او هم بی صبرانه منتظر روزی است که بتواند به نوه اش بگوید که چطور ۹ ماه او را حمل کرده بود.

لاوینگ همچنین گفته بود: «ما می خواهیم از کودکی با او روراست باشیم و هر زمان که احساس کردیم توان درک این موضوع را دارد حقیقت را به او بگوییم.»

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.