×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ماجرای هدیه ۱ میلیون دلاری جرج کلونی به ۱۴ تن از دوستان نزدیکش

به گزارش«رهوا».جرج کلونی ستاره سرشناس هالیوودی در نهایت ماجرای هدیه سورپرایز ۱ میلیون دلار پول نقد برای هر یک از ۱۴ دوست بسیار نزدیکش را فاش کرد. در سال ۲۰۱۷، رند گربر که یکی از دوستان قدیمی و بسیار نزدیک کلونی است در مصاحبه ای در این مورد گفت که کلونی بهترین دوستانش را برای شام دعوت کرده و سپس هر یک را با یک چمدان پر از پول نقد سورپرایز کرد. اکنون خود جرج کلونی تمام این ماجرا را از دیدگاه خودش برای اولین بار روایت کرده است. آن روز جالب در سپتامبر ۲۰۱۳ و درست قبل از انتشار فیلم موفق و پرفروش Gravity رخ داد. در نهایت مشخص شد که بازی در این فیلم قرارداد و تصمیم بسیار موفقی بوده است زیرا وی و همبازی اش، ساندرا بولاک، دستمزد خود را بر اساس میزان فروش فیلم تعیین کرده بود.

جرج کلونی ستاره سرشناس هالیوودی در نهایت ماجرای هدیه سورپرایز 1 میلیون دلار پول نقد برای هر یک از 14 دوست بسیار نزدیکش را فاش کرد.

در آن دوران کلونی با همسر آینده اش، اَمل علم الدین، آشنا شده بود اما نامزد نشده بودند. او در آن زمان هیچ خانواده بسیار نزدیکی نداشت که مراقب آن بوده و روزهایش را با آن ها بگذراند. کلونی خود در این باره چنین گفته است: «و با خودم فکر کردم، چیزی که من دارم این پسرانی هستند که در طول ۳۵ سال به شکلی به من کمک کرده اند. وقتی ورشکسته بودم روی کاناپه های آن ها خوابیدم. وقتی وضع مالی خوبی نداشتم به من پول قرض دادند. در طول این سال ها هر وقت به کمک نیاز داشتم به من کمک کردند و من در طول سال ها به آن ها کمک کرده ام». جرج کلونی در ادامه می گوید: «ما دوستان خوب هم هستیم. و با خودم گفتم، می دانی، بدون آن ها چیزی از آنچه امروز داری را نمی داشتی. و ما همگی بسیار به هم نزدیک هستیم و با خودم فکر کردم که اگر اتوبوس مرا بزند، نام همه آن ها در فهرست وراث من خواهد بود. پس چرا صبر کنم تا اتوبوس مرا زیر بگیرد؟».

جرج کلونی ستاره سرشناس هالیوودی در نهایت ماجرای هدیه سورپرایز 1 میلیون دلار پول نقد برای هر یک از 14 دوست بسیار نزدیکش را فاش کرد.

او در ادامه به ایده چمدان پر از پول رسید اما باید به بیرون کشیدن ۱۴ میلیون دلار پول نقد به صورت یکباره نیز فکر می کرد. بعد از آن بود که وی توانست در یک نقطه در لس آنجلس پالت های اسکناس فروشی پیدا کند. در ادامه کلونی سوار بر ون خود که به سبک فیلم های سرقت از بانک تزیین شده بود به مرکز شهر رفته و آن را پر از اسکناس های پول کرد. به غیر از کلونی تنها دستیارش از ماجرا مطلع بود و تعدادی از نیروهای امنیتی که به شدت از این عملیات ترسیده بودند. یکی از دوستان نزدیک جرج کلونی گفته است که دوستان این بازیگر و کارگردان سرشناس خود را «بر و بچ» می نامند.

جرج کلونی ستاره سرشناس هالیوودی در نهایت ماجرای هدیه سورپرایز 1 میلیون دلار پول نقد برای هر یک از 14 دوست بسیار نزدیکش را فاش کرد.

سپس کلونی به تمام آن ها زنگ زده و از آن ها خواست یک شب خاص برای شام به خانه او بروند و در آنجا به هر یک چمدانی حاوی یک میلیون دلار پول نقد داده شد. او در ادامه در مورد اهمیت دوستانش صحبت کرده و اعلام کرد که با این کار می خواهد لطف های آنان در طول سال های دوستی شان را جبران کند.گربر که خود نیز این هدیه قابل توجه را دریافت کرده گفته است: «چمدان را باز کردیم و یک میلیون دلار اسکناس ۲۰ دلاری بود. همه ما، تمام ۱۴ نفر ما، یک میلیون دلار گرفته بودیم. تک تک ما. همه ما شوکه شده بودیم و با خود می گفتیم این دیگر چیست؟». کلونی می گوید این روز چنان برای وی مهم بود که دقیقاً یک سال بعد در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۴ با همسرش کنونی اش ازدواج کرد، اتفاقی که گربر آن را بازگشت کارما می داند.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.