×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
علی انصاریان درگذشت

به گزارش«رهوا».مرگ انصاریان که هموطنانمان را به یکباره در بهت و حیرت فرو برد پس از مرگ مهرداد میناوند دیگر فوتبالیست نامدار پرسپولیس تهران رقم خورد که او نیز همین هفته به خاطر ابتلا به کرونا درگذشت. علی انصاریان متولد ۱۴ تیرماه ۱۳۵۶ در تهران بود و فعالیت حرفه ای خود در عرصه فوتبال را در سال ۱۳۷۵ و با تیم فجر سپاسی شیراز آغاز کرد و کمی بعد یعنی در سال ۱۳۷۷ به تیم پایتخت نشین پرسپولیس ملحق شد.

علی انصاریان در سال ۱۳۸۵ و در اقدامی غیرمنتظره به تیم استقلال تهران که رقیب اصلی پرسپولیس بود ملحق شد که البته بعدها این اقدام را بزرگترین اشتباه زندگی خود خواند و یک فصل بیشتر در این تیم دوام نیاورد. انصاریان سابقه بازی در تیم های مطرح داخلی نظیر  باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین بوشهر، استیل‌آذین وگسترش فولاد را نیز در کارنامه فعالیت خود داشت.

البته بسیاری از مردم از جمله نسل جدید ایرانیان انصاریان را بیشتر در عرصه مجری گری می شناسند و جالب اینکه او حتی در عرصه موسیقی نیز فعالیت داشت و اولین و آخرین ترانه خود با نام شدید را در سال ۱۳۹۰ منتشر کرد.

کار کردن در کودکی

انصاریان پدرش را در کودکی از دست داد و یک برادر و یک خواهر دارد که هر دو ازدواج کرده اند. او در یکی از مصاحبه های خود گفته بود که در خانواده متوسط بزرگ شده و منزل بسیار کوچک داشتند. این فوتبالیست دوست داشتنی برای کمک به درآمد خانواده تابستان ها همراه برادرش محمد دستفروشی می کرد و بعد از آن نیز در حوزه هایی مثل قاب سازی ،تراشکاری، مکانیکی کار کرد.

حضور در عرصه بازیگری و مجری گردی

انصاریان بعد از نشان دادن استعداد خود در عرصه هنرپیشگی در فیلم هایی نظیر کلوپ همسران، اژدر، حس خوب زندگی، دو روز تا ماندن، حکم تیر، شروع یک پایان، کلاف، پاداش سکوت و این اواخر رمانتیسم عماد و طوبا نیز ایفای نقش کرد که البته اغلب این فیلم ها مضمون طنز دارند.

انصاریان حتی در مجموعه های پرمخاطب طنز تلویزیون نظیر زیر آسمان شهر، نقطه چین چارخونه نیز بازی کرده بود و چند مجموعه تلویزیونی دیگر را هم در کارنامه خود داشت.

حواشی برنامه زابیواکا

علی انصاریان در سال ۲۰۱۸ به همراه مجید یاسر مجری گری ویژه برنامه زابیواکا (کلمه روسی به معنای شانس بیار) به کارگردانی حامد جوادزاده را بر عهده داشت. این برنامه که از کانال اینترنتی آیو اسپورت پخش می شد و در ابتدا اجرای آن بر عهده آزاده صمدی بود با حواشی زیادی همراه شد. پس از حذف آزاده صمدی به دلایل نامعلوم اجرای برنامه به علی انصاریان و مجید یاسر سپرده شد که و انصاریان در بخشی از این برنامه با نام سخن بزرگان به بازخوانی ترانه های لس آنجلسی می پرداخت که با انتقاد شدید مدیران صدا و سیما روبرو گردید.

در یکی از قسمت‌های پرحاشیه زابیواکا مهمان خارجی برنامه از گوگوش به عنوان خواننده مورد علاقه‌اش یاد کرد که خنده های پی در پی انصاریان باعث شد کلیپ های این بخش به شدت در فضای مجازی پر بیننده شود و این ماجرا تا جایی پیش رفت که شایعاتی در مورد ممنوع‌التصویر شدن هر دو مجری در فضای مجازی منتشر شد که با حضور مجدد آن‌ها در برنامه تکذیب شد.

همسر علی انصاریان

انصاریان هیچوقت ازدواج نکرد و برخی می گویند علت ازدواج نکردنش این بوده که دوست داشت همیشه به مادرش خدمت کند و عکس های دو نفره او مادرش خود گویای عشق و علاقه بی پایان او به مادرش است. انصاریان آرزوی قلبی خود را خدمت همیشگی به مادرش عنوان کرده بود.

این مجری طناز و دوست داشتنی در مورد ملاک هایش برای ازدواج گفته بود که تنها انسان بودن مهم است و ثروت و زیبایی و شهرت برایم اهمیت ندارد زیرا قرار است در آینده همسرم مادر فرزندانم باشد و برایم مهم است چه کسی فرزندان را تربیت خواهد کرد.

او گفته است شرط من برای ازدواج این است که خانه ای بگیرم که مادرم طبقه بالای زندگی کند و همیشه بالای سرم باشد. مادر من واقعا شرایط سختی را گذرانده است چهلم پدرم بود که مادر مادرم نیز فوت کرد و برای همین مادرم شرایط سختی را تحمل کرده است.

رهوا-این ضایعه را به خانواده انصاریان و جامعه فوتبال و هنر تسلیت می‌گویید و برای آن مرحوم علو درجات خواستاریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.