×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صداوسیما می‌تواند دستگاه عدلیه را در پیشگیری از جرم و کاهش پرونده‌ها یاری دهد

به گزارش«رهوا»، دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما ظهر امروز سه شنبه (۲۰ مهر) با حضور در دفتر رئیس قوه قضاییه با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای دیدار کرد.

رئیس دستگاه قضا در این دیدار ضمن تبریک به رئیس جدید سازمان صداوسیما به دلیل کسب اعتماد مقام معظم رهبری، به نقش بی‌بدیل رسانه ملی در جلب اعتماد و ایجاد امید در مردم اشاره کرد و گفت: صدا وسیما نقش بی‌بدیلی در اطلاع‌رسانی و ارتقاءبخشی آگاهی عمومی در کشورمان دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ابراز امیدواری کرد که رسانه ملی در دوره جدید بتواند با بهره‌گیری از رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری در ترویج سبک زندگی اسلامی و ایرانی، هدایت فرهنگی و ایجاد امید در بین آحاد ملت به‌خصوص جوانان، نقش‌آفرینی موثری داشته باشد.

رئیس دستگاه قضا همچنین گفت: صداوسیما از مسیر افزایش همه‌جانبه دانش مردم به ویژه در حوزه مسائل اجتماعی، حقوقی و قضایی، می‌تواند دستگاه عدلیه را در پیشگیری از جرم و کاهش پرونده‌ها یاری دهد.

رئیس قوه قضاییه افزود: قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی به موضوع صیانت از حقوق عامه و اجرای عدالت، نظارت و شفاف‌سازی و مبارزه با فساد در جهت ارتقاء سلامت نظام اداری و بهبود خدمت‌رسانی همه دستگاه‌ها به مردم عزیز توجه ویژه دارد و رسانه ملی با تولید محتوای غنی در این زمینه می‌تواند نقش مؤثری ایفا نماید.

دکتر «پیمان جبلی» نیز در این دیدار با تقدیر از رویکرد دستگاه قضا در حمایت و هم‌افزایی با رسانه ملی در دوره تحول و تعالی اظهار داشت: صداوسیما در شرایط دشوار فعلی که دشمن با جنگ رسانه‌ای تلاش می‌کند اعتماد و امید مردم را مخدوش کند، برای پیشبرد مأموریت هایش نیازمند حمایت همه ارکان حاکمیت است.

وی بر هم افزایی واقعی و همکاری هرچه بیشتر رسانه ملی با دستگاه قضا در راستای ارتقاء دانش حقوقی مردم در جهت کاهش معضلات اجتماعی و مشکلات مراجع قضایی تاکید کرد و از قوه قضاییه خواست زمینه و بستر‌های لازم برای تولید محتوا در خصوص موضوعات قضایی مبتلابه جامعه را فراهم کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.