×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صحبت‌های عجیب مدیرعامل گل ریحان البرز در مورد علت داشتن اسلحه کمری قلابی + ویدیو

به گزارش«رهوا».در تصاویری که از این مسابقه منتشر شده، فومنی در اعتراض به داوری تیم خود را از زمین بیرون می کشد و در این کش و قوس دیده می شود که او یک اسلحه کمری روی کمر خود بسته است.

وی در حالی که تیمش با نتیجه سه بر صفر از تیم شهرداری آستارا عقب افتاده بود، تصمیم می گیرد تیمش را از بازی بیرون بکشد زیرا به تصمیمات تیم داوری اعتراض داشت. در نهایت اما پس از مداخلات بسیار ، محمد زارع فومنی اجازه می دهد که بازیکنان تیم گل ریحان به بازی برگردند اما در این کش و قوس مشخص می شود که وی یک سلاح کمری به همراه داشته و وارد زمین مسابقه کرده است.

محمد زارع فومنی مدیر تیم گل ریحان البرز علت همراه داشتن اسلحه کمری در زمین مسابقه را تهدید شدن به دلیل حمایت از ابراهیم رییسی اعلام کرد

در ادامه یکی از مامورین انتظامی حاضر در زمین اسلحه کمری او را گرفته و ضبط می کند. در برنامه این هفته فوتبال یک، زارع فومنی مدعی می شود که به دلیل تهدید شدن به مرگ و حفاظت از جان خود سلاح کمری بسته در حالی که ورود هر گونه اسلحه ای به ورزشگاه ها ممنوع بوده و افراد پیش از ورود بازرسی می شوند. محمد زارع فومنی در این برنامه می گوید که به دلیل حمایت از آیت الله ابراهیم رییسی رییس جمهور منتخب در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ توسط منافقین و شبکه منوتو تهدید به مرگ شده و به همین دلیل اقدام به بستن سلاح کمری کرده است.

محمد زارع فومنی مدیر تیم گل ریحان البرز علت همراه داشتن اسلحه کمری در زمین مسابقه را تهدید شدن به دلیل حمایت از ابراهیم رییسی اعلام کرد

وی در این باره مدعی می شود: «من از برادران نیروی انتظامی تشکر میکنم. چون آنها باید دم در هر کسی هر چیزی را به همراه دارد، آن را بگیرند تا فرد وارد ورزشگاه شود. این تخلف نخست خود نیروی انتظامی بود که هر کسی که می آید را نباید به ورزشگاه راه بدهند… من شکایتی [از نیروی انتظامی بابت گرفتن اسلحه] ندارم. من چند روز قبل در جاهای مختلف به مرگ تهدید شده بودم. چون من از سیاسیون کشور هستم. بنده در انتخابات از آیت الله رئیسی حمایت کرده بودم و عده ای من را تهدید به مرگ کرده بودند و حتی یکبار نیز مشکلات زیادی را به وجود آورده بودند. این مسائل بماند. حتی به من حمله شده بود و شیشه های ماشین من نیز شکسته شده است».

محمد زارع فومنی مدیر تیم گل ریحان البرز علت همراه داشتن اسلحه کمری در زمین مسابقه را تهدید شدن به دلیل حمایت از ابراهیم رییسی اعلام کرد

فومنی در ادامه افزود: «از لحاظ امنیتی هیچ مشکلی از این بابت نداریم. ان شالله قانون در این زمینه جواب می دهد. اینها مسائل امنیتی است و باید خود ماموران امنیتی جواب بدهند. بنده در این چند روز توسط منافقین به مرگ تهدید شده ام». مجری برنامه فوتبال یک در ادامه از او سوال می کند که برخی گفته اند این اسلحه پلاستیکی بوده است که با واکنش زارع فومنی مواجه می شود که مدعی است: «شما اگر می توانید این را ثابت کنید.  آن اسلحه بادی است و قلابی نیست. تیر ساچمه ای دارد. من رسما این را اعلام می کنم». تیم گل ریحان البرز این مسابقه را با نتیجه ۶ بر صفر بازنده شده و به لیگ دو سقوط کرد. فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات و صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه صدای اصلاحات است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.