×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
صحبت‌های جنجالی محمود احمدی نژاد در مورد مذاکرات هسته‌ای

به گزارش«رهوا» احمدی نژاد خطاب به دولتمردان گفت: «شما با چه پشتوانه‌ای می‌خواهید به مذاکره بروید؟ یک بار رفتید و نتیجه آن الان در جلوی چشم مردم است. برجام بجز خسارت چه چیزی برای مردم ما داشته است؟ عزت ما را له کردید و اقتصاد و صنعت هسته‌ای کشور را به نابودی کشاندید.»

احمدی نژاد در ادامه حرف‌های خود گفت: «آن‌هایی که معلوم شد مذاکره کردن را بلد نیستند و نمی‌توانند و طرف مقابل سرشان کلاه می‌گذارد، چرا دوباره باید از طرف مردم به مذاکره بروند؟ آن‌ها نشان دادند که صلاحیت همچین کاری را ندارند. آن‌ها بودند که در قرارداد الجزایر ایران را به بیش از ۱۰ میلیارد دلار غرامت کشاندند و یک ریال هم نتوانستند از آمریکایی‌ها بگیرند. چه کسی، چگونه و به چه حقی اجازه داده تا شما به مذاکره بروید؟ امروزه شما مقبول مردم ایران نیستید و در نظر سنجی که خودتان انجام دادید، رئیس دولتتان فقط به اندازه ۲ درصد توانسته نظر مردم را جلب کند.»

 

احمدی نژاد به ضرورت پرسش از مردم قبل از شروع مذاکرات اشاره کرد و اذعان داشت: «این چیزی که الان می‌بینیم مذاکره نیست و مذاکره‌ای در کار نیست. چیزی که در جریان است این است که کشور ایران چه چیز دیگری را باید بدهد. بعدها هم آن‌ها مدعی می‌شوند که اگر ما نبودیم همه‌اش را می‌دادند. سابقه این نوع سخن گفتن‌ها به دوران فتحعلی شاه بازمی‌گردد. به جایی که او پس از اینکه نصف و بیشتر ایران را تقدیم کرد و با برگزاری جشن شکرگزاری اعلام کرد که آن‌ها تهران را می‌خواستند و ما آن را ندادیم.»محمود احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد به حادثه نطنز نیز گریزی زد و گفت: «از آن سر دنیا تاسیسات ما را منفجر می‌کنند و بعد الان شما می‌خواهید برای مذاکره بروید. این بار چه چیزی را می‌‌خواهید بدهید؟ این کشور متعلق به تک تک ملت ایران است. اگر قرار بود چند نفر خود را صاحب کشور بدانند و به فکر مردم نباشند چرا انقلاب کردیم؟ محمود احمدی نژاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت که انفجار نطنز چند میلیارد دلار خسارت به بار آورده است.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.