×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زن آفریقایی که مدعی بود ۱۰ قلو به دنیا آورده متقلب از آب در آمد

به گزارش«رهوا».افسران پلیس آفریقای جنوبی گفته اند این خانم که تامارا نام دارد (Gosiame Thamara Sithole) صبح روز ۱۷ ژوئن در منزل یکی از اقوامش در نزدیکی ژوهانسبورگ به سر می برده است. بعد از آنکه اقوام شوهرش به پلیس گزارش دادند که تامارا گم شده است، این خانم در منزل اقوامش دستگیر و بازداشتگاه انتقال داده می شود.
در آنجا افسران پلیس این ادعا را که تامارا به خاطر ارتکاب به جرم دستگیر شده رد می کنند و این خانم را به کارکنان بخش مشاوره اجتماعی تحویل می دهند.

در ادامه تامارا به تشخیص این مشاورها به بیمارستان Tembisa انتقال داده می شود تا سلامت عقلانی و روانی اش مورد ارزیابی قرار بگیرد.
اما تا پیش از انتقال به بخش روانپزشکی، تامارای ۳۷ ساله در تیتر خبرهای مهم خبرگزاری های سراسر دنیا قرار گرفت و علتش هم این بود که ادعا کرده بود در تاریخ ۷ ژوئن در بیمارستان شهر پرتوریا ده قلو به دنیا آورده است.

۱۰ قلو

این خانم در ادامه گفت که ادعای به دنیا آوردن ده قلو از طرف اقوام شوهرش مطرح شده تا آنها بتوانند کمک های مردمی دریافت کنند و این در حالی بود که اصلا بچه ای در کار نبود.

وکیل این خانم در زمان بازداشتش اعلام کرد که تامارا علیرغم خواسته قلبی اش در بخش روان درمانی نگهداری می شود و او نیز تلاش می کند تا حکم آزادی اش را از دادگاه دریافت کند.

وکیل تامارا همچنین مدعی شد که در ابتدا درخواست او برای داشتن وکیل و دسترسی به امکانات حقوقی از سوی نهادهای پلیسی رد شده و او میخواسته که به یک کلینیک خصوصی روانپزشکی برود اما باز هم با درخواستش موافقت نشده.

در واقع پلیس این خانم را به خاطر مطرح کردن ادعای زایمان ۱۰ قلو به بخش روانی ارجاع داده در حالی که تامارا این اتهام را رد کرده و تقصیر را بر گردن اقوام شوهرش انداخته است.

اقوام، دوستان و خانواده تامارا نیز با تجمع در مقابل این بیمارستان خواستار آزادی تامارا شده اند و قصد دارند آزادی او را از طریق مراجع قضایی پیگیری کنند. گفتنی است هنوز به صورت رسمی وجود این ده قلوها تایید نشده و مشخص نیست که این ماجرا واقعی بوده یا خیر اما رسانه ای که اولین بار این خبر را منتشر کرده دولت آفریقای جنوبی را به سرپوش گذاشتن روی واقعیات محکوم کرده است.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.