×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
درخواست شهرام شب پره برای بازگشت به ایران و پادرمیانی بهرنگ علوی برای بهروز وثوقی

به گزارش«رهوا».این اتفاق در حالی است که سال هاست بحث بازگشت هنرمندان پیش از انقلاب به کشور مطرح شده اما تنها تعداد معدودی از آن ها توانسته اند به ایران بازگردند. اکنون پس از صحبت های سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور منتخب در اولین نشست رسانه ای خود مبنی بر اینکه شرایط بازگشت ایرانیان ساکن خارج از کشور باید تسهیل گردد، بحث بازگشت هنرمندان بار دیگر داغ شده است.

محمد معتمدی با انتشار ویدیویی از شهرام شب پره از درخواست این خواننده لس آنجلسی برای بازگشت به ایران گفته است.

 

شهرام شب پره یکی از خوانندگان مشهور پیش از انقلاب است که همواره در سال های اخیر از تمایل خود به بازگشت به ایران صحبت کرده و محمد معتمدی با انتشار ویدیویی از وی خواستار فراهم کردن شرایط بازگشت این خواننده به ایران شده است. معتمدی در بخش شرح این ویدیو از عبارت «به امید اقدام لازم» اکتفا کرده است، ویدیویی که در آن شب پره می گوید دوست دارد به ایران برگردد و به کار مشغول شود حتی اگر کاری غیر از خوانندگی باشد. وی در این ویدیو می گوید که پاسپورت ایرانی دارد و مدارک ازدواجش نیز بروز شده و می خواهد به ایران بازگردد.

محمد معتمدی با انتشار ویدیویی از شهرام شب پره از درخواست این خواننده لس آنجلسی برای بازگشت به ایران گفته است.

وی همچنین می گوید که در دوران پیش از انقلاب به فکر جمع آوری پول نبوده و به همین خاطر هنوز خانه ندارد. او در بخشی دیگر از صحبت هایش در مورد بازگشت به ایران می گوید که دوست دارد به ایران برگردد و مشغول به کار شود، حتی در حوزه ای غیر از خوانندگی. درخواست محمد معتمدی برای فراهم کردن مقدمات بازگشت شهرام شب پره به بازگشت به ایران با واکنش های متعددی از جانب کاربران اینستاگرام مواجه شده و در یک مورد، لیندا کیانی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون گفته است: «ای جان، منم قلبم لرزید این ویدیو رو دیدم». برخی دیگر از کاربران نیز به ماجرای بازگشت حبیب به ایران با وعده وعیدهای فراوان اشاره می کنند که در نهایت نتوانست مجوز خوانندگی را دریافت کرده و در اثر سکته قلبی درگذشت.

محمد معتمدی با انتشار ویدیویی از شهرام شب پره از درخواست این خواننده لس آنجلسی برای بازگشت به ایران گفته است.

در ماه های اخیر بحث بازگشت بهروز وثوقی به ایران نیز بارها مطرح شده و وی نیز ظاهراً نسبت به بازگشت به ایران اظهار تمایل کرده است. بهرنگ علوی نیز از ابراهیم رییسی خواسته است شرایط را برای بازگشت بهروز وثوقی به ایران فراهم نماید، درخواستی که در سال های اخیر بارها توسط افراد سرشناس مختلفی مطرح شده است. عطاالله مهاجرانی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت خاتمی نیز با انتشار عکسی از بهروز وثوقی در توئیتر نوشته بود: «به نظرم خردمندى و انصاف و مصلحت ایجاب مى کند که زمینه بازگشت محترمانه بهروز وثوقى به ایران فراهم شود!» سال گذشته بود که محمد رضا حیاتی مجری سرشناس بخش خبر صدا و سیما به خاطر ابراز علاقه خود به ابی، خواننده محبوب پیش از انقلاب، ناچار به عذرخواهی شده و بعدها اعلام کرد بعد از این ماجرا از صدا و سیما کنار گذاشته شده است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.