×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله واکسن کرونا دریافت می‌کنند

به گزارش«رهوا» رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره تزریق واکسن به دانش‌آموزان و معلمان اظهار داشت: این موضوع در کمیسیون آموزش با حضور وزیر بهداشت و وزیر علوم و سرپرست وزارت آموزش و پرورش با دستور کار بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در مهرماه بررسی شد.

وی افزود: وزارت بهداشت اعلام کرده که تمامی معلمان، اساتید، دانشجویان و کارمندان اداری مدارس و دانشگاه‌ها در اولویت تزریق واکسن قرار دارند همچنین دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله دبیرستانی هم به زودی واکسن دریافت خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برنامه‌ای برای تزریق واکسن به دانش‌آموزان بین ۷ تا ۱۲ سال در کشور وجود ندارد هرچند که چنین چیزی هم در دنیا مرسوم نیست.

حاجی‌پور تصریح کرد: به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها، معلمان، اساتید دانشگاه و دانشجویان توصیه می‌کنم که فعلاً بنای تحصیل در مهرماه به صورت غیر حضوری است مگر برخی استان‌های کم جمعیت که دانش‌آ‌موزان کمتری داشته و وضعیت کرونا در آن مناطق سفید و یا آبی است.

وی اضافه کرد: با توجه به پیچیدگی‌های ویروس کرونا نمی‌توانیم تصمیم دقیقی برای  بازگشایی مدارس داشته باشیم و خانواده‌ها و دانش‌آموزان و دانشجویان و معلمان و اساتید فعلاً بایستی برای آموزش غیر حضوری برنامه‌ریزی کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.