×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
داستان دراماتیک طارمی و رونالدو در لیگ قهرمانان و بازتاب گسترده خبری از حذف یوونتوس

به گزارش«رهوا».در سه هفته گذشته اتفاقات دراماتیک و شیرینی برای مهدی طارمی، ستاره ایرانی و تیمش پورتو افتاد. طارمی نشان داده همیشه در مواقع حساس عادت به گذراندن اوقات به صورت عادی و معمولی ندارد و دوست دارد تا داستان‌های جالب و هیجان انگیزی برای خودش و ما بسازد. او در بازی روز ۱۷ فوریه و در دور رفت از رقابت‌های حذفی لیگ قهرمانان اروپا توانست در دقیقه یک با استفاده از اشتباه خط دفاع و دروازه‌بان تیم یوونتوس، دروازه این تیم را باز کند و به اولین بازیکنی ایرانی تبدیل شود که در دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا گلی به ثمر می‌رساند اما این تنها رکوردش در این مقطع نبود و طارمی رکورد دیگری نیز زده است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

روز گذشته و در بازی برگشت از دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا، مهدی طارمی دوباره مقابل کریستیانو رونالدو قرار گرفت. البته شایعه‌های قبل از بازی که رسانه‌های ایتالیایی آن را منتشر کردند خبر از نیمکت نشینی طارمی می‌داد. آن‌ها می‌گفتند دلیل نمیکت نشینی طارمی، بازی تدافعی این تیم و حفظ نتیجه برای صعود به دور بعد خواهد بود که البته این اتفاق نیفتاد و طارمی از ابتدای بازی در بازی حضور داشت. در تصویری که صفحه رسمی لیگ قهرمانان قبل از بازی برای به انتشار گذاشت تصویر طارمی و رونالدو به چشم می‌خورد.

بازی شروع شد و در دقیقه ۲۰ این بازی باز هم آن اتفاق همیشگی که دیگر برایمان عادی شده رخ داد. روی مهدی طارمی خطا صورت گرفت و داور بازی پنالتی به سود تیم پورتو اعلام کرد و این تیم موفق شد به اولین گل خود در زمین حریف برسد. پس از پایان نیمه اول و در ابتدای نیمه دوم تیم یوونتوس دومین گل را نیز به ثمر رساند نتیجه این مسابقه مساوی شد. مهدی طارمی سه دقیقه بعد و در نتیجه یک خطا کارت زردی دریافت کرد. اما این بازیکن بوشهری دو دقیقه بعد و در جریان بازی پس از اینکه داور سوت بازی را به صدا درآورد توپ را شوت کرد که این از نظر داور خطا به حساب آمد و با کارت زرد دوم طارمی را اخراج کرد. طارمی هر چقدر به داور گفت که سوتش را نشنیده داور قبول نکرد و سر حرف خود ماند. طارمی اینجا نیز رکورد دیگری را شکاند و به اولین بازیکن ایرانی تبدیل شد که در لیگ قهرمانان اروپا اخراج می‌شود. این اخراج خیلی از طرفداران را به یاد اخراج رابین فن پرسی در دیدار مقابل بارسلونا انداخت. البته فن پرسی در استادیوم ۱۰۰ هزارنفری نوکمپ این ادعا را کرد و نه در یک ورزشگاه خالی از تماشاگر!

احتمالا در اخراج طارمی نیز خیریتی بوده و این تیم پس از اخراج او با یک یار کمتر بازی را با نتیجه ۳-۲ به یونتوس واگذار کرد اما به لطف گل زده در خانه حریف به دور رقابت‌ها صعود کرد. این در حالی است که رقیب پرتغالی طارمی که بسیاری از او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد می‌کنند در این دو دیدار ناکام ماند و نتوانست هیچ گلی را به ثمر برساند. در پایان بازی مهدی طارمی با چشمانی اشکبار به دیدار تیم خود آمد و در آغوش سرمربی خود قرار گرفت.

در این بین نیز نشریات ایتالیایی به باخت یوونتوس و ناکامی این تیم پرداختند و با تیترهای مختلفی مانند «یوونتوس نه!» و «یوونتوس در تاریکی» در مورد اوضاع بد این تیم در برهه کنونی مطالبی نوشتند.

حمید سحری نیز از تقابل یوونتوس با پپه و طارمی کاریکاتوری را منتشر کرد:

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.