×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جریان اصلاحات معتقد است اسلام مُرده است

به گزارش«رهوا»، حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین در ویژه برنامه روز ملی فناوری هسته‌ای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر که با موضوع « بررسی اقدامات ١+۴ و رفتارشناسی دولت در آستانه انتخابات » برگزار شد، با اشاره به شعارهای انتخاباتی و عملکرد دولت تدبیر و امید گفت: ای مردم مراقب باشید در انتخابات پیش رو به شما دروغ نگویند، هر کسی آمد و گفت صد روزه مشکل را حل می کند بدانید دروغ می گوید، هر کسی گفت مشکل ما با کدخدا حل می شود دروغ می گوید، بدانید که مشکل ما داخلی است و باید از داخل حل شود.

وی تاکید کرد: همچنین باید مراقب باشید سلبریتی ها شما را گول نزنند!
عباسی افزود: جناح لیبرال هر بار نمی تواند به وعده هایش عمل کند، می گوید اختیارش کم است! کسانی که معتقدند رئیس جمهور اختیارش کم است و معتقدند رئیس جمهور هیچ کاره است و… چرا در انتخابات شرکت می کنند؟

رئیس اندیشکده یقین اظهار داشت: کسانی که می گویند رئیس جمهور بیشتر از ۱۵ درصد اختیار ندارند دروغ می گویند، اینها  یکسری وعده ها می دهند بعد که نمی توانند آن را عملی کنند، می گویند نمی گذارند ما کار کنیم و رئیس جمهور اختیار ندارد!

وی تاکید کرد: اگر رئیس جمهور فقط ۱۵ درصد اختیار دارد پس در حد همان ۱۵ درصد شعار بدهید و به مردم به اندازه ۱۵ درصد قول بدهید، پس چرا قول صد درصدی به مردم می دهید؟

عباسی یادآور شد: اگر کسی گفت من رئیس جمهور شوم فلان کار را می کنم که شما می دانید عملی نمی شود بدانید دروغ می گوید.

وی گفت: جریان اصلاحات معتقد است اسلام مُرده است و باید برویم دنبال پروژه ایران شهری! شورای نگهبان باید مراقب باشد، آیا کسانی که معتقدند اسلام مُرده، باید دوباره بیایند در انتخابات شرکت کنند؟

رئیس اندیشکده یقین اضافه کرد: هر کسی از اصلاح طلبان می خواهد در انتخابات ثبت نام کند باید بگوید موضعش درباره نظریه جواد طباطبایی چیست؟ اگر آنها هم معتقدند اسلام مُرده است و اعتقادی به اسلام ندارند غلط می کند در انتخابات ثبت نام کند!

وی گفت: اینها جایزه ویژه فارابی را به نظریه مرگ اسلام یک کسی مثل جواد طباطبایی می دهند! کسی که مرگ اسلام را نوید می دهد به دنبال این است که کشور را نابود کند، اما اینها کور خوانده اند.

عباسی تاکید کرد: سلبریتی ها این بار اگر در زمان انتخابات بخواهد بیایند و از اینها حمایت کنند ما هم با ادبیات خودشان با آنها برخورد خواهیم کرد.

رئیس اندیشکده یقین تاکید کرد: وظیفه سپاه پاسداری از اسلام و کشور است، آیا اینها از اینکه سپاه و رهبر انقلاب نمی گذارند دو دستی کشور را دست دشمن بدهند، ناراحت هستند؟

وی با اشاره به برخی تلاش ها برای بازگشت آمریکا به برجام، گفت: تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری مذاکرات به هر نتیجه ای برسد، نباید مردم زیر بار آن بروند چون اهدافش مشخص است. اینها ۸ سال است برای کشور در مذاکرات هیچ کاری نکردند، دو ماه دیگر هم رویش.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.