×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ترامپ: آمریکا در حال تبدیل شدن به فاضلاب است

به گزارش«رهوا»، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا روز یکشنبه گفت که سرازیر شدن مهاجران به آمریکا ممکن است بزرگترین بحرانی باشد که این کشور به آن مواجه می‌شود.
وی طی بیانیه‌ای اعلام کرد:‌«بیشترین تعداد از خارجی‌های غیرقانونی در تاریخ کشور ما،‌ به صورت میلیونی در حال سرازیر شدن به کشور هستند».

ترامپ ادامه داد: «آنها کلا کنترل نشده و هر کاری که بخواهند انجام می‌دهند و هر جایی که بخواهند می‌روند. کشور ما به سرعت در حال تبدیل شدن به فاضلاب بشری است».

رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شد: «قاتلان، دلالان مواد مخدر و مجرمان در تمامی شکل‌ها و نوع خود، بخش بزرگی از این مهاجران را تشکیل می‌دهند. ده‌ها هزار نفر از مردم از هائیتی آمده و بسیاری نیز از کشورهای آفریقایی و حتی بسیار بیشتر از آمریکای جنوبی آمده‌اند».

رئیس‌جمهور سابق آمریکا اخیرا نیز در یک مصاحبه در اظهاراتی ضد و نقیض پیش‌بینی کرد این کشور تا سه سال دیگر پایان می‌یابد و در عین حال اشاره کرد که ممکن است در سال ۲۰۲۴–سه سال دیگر-در انتخابت شرکت کند.

وی در این مصاحبه گفت: داریم به سمت انتخابات آتی در ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ پیش می‌رویم–(اما) کشوری برای ما نخواهد ماند. در انتخابات تقلب شد و تا سه سال دیگر برای ما کشوری باقی نخواهد بود. نگویید که نگفتم.

ترامپ در مصاحبه خود بدون آن‌ که جزئیاتی ارائه دهد، به مخاطبان شبکه فاکس‌نیوز گفت که درباره آن چه که قصد دارد درباره مبارزات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ به زودی اعلام کند، «بسیار خوشحال خواهند شد».

رئیس‌جمهور سابق آمریکا اخیراً «جو بایدن» رقیب دموکراتش در انتخابات ۲۰۲۰ را که او را از ادامه حضور در کاخ سفید محروم کرد، به دلیل مجموعه‌ای از ناکامی‌ها در اداره آمریکا مورد انتقاد شدید قرار داده و تأکید کرده است که آمریکا شایسته رهبری بهتر از بایدن است.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.