×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهترین زمان برای رابطه جنسی چه وقت است؟ صبح یا شب ؟

به گزارش«رهوا».این یک درگیری قدیمی و همیشگی است، معمولاً مردان یک جور و زنان یک جور دیگرند. مردان با نعوظ صبحگاهی از خواب بیدار می شوند ، بنابراین صبح وقت اول است. اما زنان غالباً شب‌ها را ترجیح می دهند که اوضاع کمی آرام شده باشد – پس از انجام کارهای بیرون و منزل و خواباندن کودکان. چرا این اتفاق می افتد و چگونه می توانید مشکل را حل کنید؟

تفاوت تستوسترون

مردان از ساعت شش تا نه صبح افزایش سطح هورمون تستوسترون را تجربه می کنند. آنها به طور طبیعی دوست دارند از نعوظ صبحگاهی بیشترین بهره را برای رابطه جنسی ببرند. متاسفانه ، زنان کمترین میزان تستوسترون روزانه خود را در صبح دارند و حداقل افزایش را تا شامگاه تجربه خواهند کرد.

تفاوت در چرخه های هورمونی

مردان می توانند روزانه ۲۵ تا ۵۰ درصد تفاوت تستوسترون را در صبح تجربه کنند که این امر اشتیاق زیادی برای رابطه جنسی زودهنگام ایجاد می کند. با این حال ، برای زنان ، تغییرات قابل توجهی در تستوسترون به طور روزانه رخ نمی دهد ، بلکه ماهانه است. بیشترین افزایش در اواسط ماه در طول تخمک گذاری اتفاق می افتد (و این افزایش تقریباً به اندازه آنچه مردان تجربه می کنند چشمگیر نیست).

نظافت

اکثر خانم ها نظافت را قبل از رابطه جنسی رعایت می کنند. بنابراین ، برای او ، فکر تنفس صبحگاهی و عرق و بوی تناسلی یک شب می تواند هرگونه میل به رابطه جنسی را از بین ببرد. از آنجا که حس بویایی مردان معمولاً چندان حساس نیست ، ممکن است این مسائل آخرین چیزی باشد که او در ذهن خود احساس می کند زیرا نزدیکی گرم بدن آرام شریک زندگی خود را احساس می کند

برای تشویق رابطه جنسی صبحگاهی:

  1. بر مزایا تمرکز کنید.

در واقع، هر دو جنس زن و مرد بعد از رابطه جنسی صبحگاهی عملکرد بهتری در محل کار دارند. و بعد از رابطه جنسی ، هورمون وازوپرسین افزایش می یابد و باعث می شود مردان احساس وابستگی عاطفی بیشتری داشته باشند.

  1. آهسته تر شروع کنید.

برای نوازش وقت بگذارید و از در تعریف و تمجید وارد شوید. گابریل داونی ، متخصص زنان و زایمان انگلیسی می گوید که بزرگترین تداخل با میل زنان ، تصویر بدن اوست. بنابراین ، به او بگویید که عاشق ظاهر آشفته و چهره برهنه (و بدن) او در صبح هستید.

  1. زودتر بخوابید.

کم خوابی باعث کاهش سطح تستوسترون در هر دو جنس می شود. خواب کافی برای حفظ حداکثر تعادل هورمونی و محدود کردن هورمون استرس کورتیزول ، که در هر دو جنس ، میل جنسی را مختل می کند ، ضروری است.

برای تشویق رابطه جنسی شامگاهی:

  1. ورزش های رقابتی را تماشا کنید.

تحقیقات نشان می دهد که احساس پرخاشگری آقایان را افزایش داده و تستوسترون را بیشتر می‌ کند. اگر خانم شما نیز طرفدار ورزش باشد ، بسیار خوب است.

  1. پیش بینی کنید که در طول روز با هم باشید

در این حالت، از افزایش کم تستوسترون در بدن خود استفاده بهینه خواهید کرد. ارسال متن های محبت آمیز و قدردان ، ارتباط عاطفی را ایجاد می کند که ممکن است برای زن یک محرک قوی تر از تستوسترون باشد.

  1. در پایان روز با هم ورزش کنید.

سی تا چهل دقیقه تمرینات مقاومتی شدید یا استقامتی سطح تستوسترون را افزایش می دهد. برانگیختگی جنسی و نعوظ سی دقیقه بعد از ورزش راحت تر حفظ می شود.

توجه داشته باشید که گاهی اوقات تصمیم گیری در مورد زمان انجام رابطه جنسی بیشتر از آنکه به ترجیحات شخصی مربوط شود ، مربوط به یک مبارزه قدرت احساسی است. در این مورد ، مهم است که یک مکالمه صادقانه برای ریشه یابی مشکل داشته باشید (و در صورت ادامه مشکل ممکن است بخواهید از یک مشاور استفاده کنید).

هر یک از شما ممکن است زمان مورد علاقه ای از روز داشته باشید ، اما گاهی اوقات خوشحال کردن شریک زندگی خود در بهترین لحظات ، انصاف و سرگرمی را به همراه دارد. و وقتی این اتفاق می افتد ، هر دو برنده می شوید.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.