×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برنامه های تبلیغاتی کاندیداها در رسانه ملی مشخص شد +جدول

به گزارش«رهوا»، با اعلام نظر شورای نگهبان در خصوص صلاحیت نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، قرعه­ کشی برنامه­ های قانونی تبلیغات نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری امشب ساعت ۲۲ در سالن همایش های سازمان صداوسیما برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم رئیس سازمان صداوسیما، معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی، معاون سیما، دادستان کل کشور، رئیس و دبیر ستاد انتخابات کشور و نمایندگان شورای نگهبان قانون اساسی و شورای نظارت بر صداوسیما و نمایندگان نامزدهای احراز صلاحیت شده حضور داشتند.

در ابتدای مراسم پس از پخش سرود ملی، قرائت آیاتی از قرآن کریم و پخش بخش هایی از سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، سعید توکلی که اجرای برنامه را برعهده داشت، طی سخنانی درباره قرعه کشی برنامه های تلویزیونی توضیحاتی را ارائه داد.

وی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، رسانه ملی تمهیداتی اندیشیده تا نامزدها بتوانند از پتانسیل شبکه های استانی برای اعلام برنامه های خود استفاده کنند.

در این مراسم، نامزدها از حق تبلیغات عادلانه و ارائه برنامه ­های خود در شبکه ­های رادیویی و تلویزیونی براساس جداول پخش برنامه ­ها که به قید قرعه مشخص می‌شود، مطلع خواهند شد.

شبکه­ های یک و خبر سیما  و شبکه رادیویی ایران به طور زنده این مراسم را پوشش خواهند داد.

**علی عسکری: متعهدانه و بی طرفانه در خدمت کاندیداها هستیم
در ادامه این مراسم علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما در سخنانی ضن خوشامدگویی به حاضران در مراسم از همکاران خود برای برنامه ریزی تبلیغات قدردانی کرد و گفت: امیدوارم به خوبی خدمات را برای انتخاب بهتر مردم ارائه دهند. در این عرصه ما بی طرفانه و متعهدانه در خدمت کاندیداها هستیم تا زمینه یک انتخاب صحیح برقرار شود.

وی ادامه داد: با رهبری اسطوره ملی ما امام راحل و با حماسه انقلاب اسلامی، یک رژیم ستمشاهی تحت سلطه نظام جهانی را ملت ایران سرنگون کرد و انقلاب اسلامی را برپا کرد همان چیزی که با اراده مردم ما شکل گرفت و نهادهای خود را با اراده و نظر ملت مردم برقرار کرد.

وی اظهارداشت: در دوران حیات امام راحل همین بوده و در دوره سه دهه ولایت و زعامت رهبر گرانقدر همین رویه ادامه داشته و ما امروز در معرض سیزدهمین دوره انتخابات هستیم و امیدواریم این یک جشنواره ملی برای ملت ایران شود. بدانید این مدل جدید یعنی جمهوری اسلامی که هم برپایه دین و هم برپایه مردم سالاری است، شیوه جدیدی را رقم زد که در مقابل نظام سلطه بایستد و ۴۰ سال گذشت و مردم ایران مقتدرانه اقتدار خود را حفظ کرد و هر روز در حال رشد هستیم.

وی اظهارداشت: اما همواره در مواجهه با کینه توزی های دشمنان هستیم و وقتی دیدند که نمی توانند در مقابل جنگ نظامی بر ما غلبه کنند و ایران توانست خود را تجهیز کند، دیدیم که آمریکا خود به برتری ایران در منطقه اذعان کرد و دشمنان ما متوجه شدند که با این ملت شهید پرور و مقام نمی توانند مقابله کنند و به جنگ نرم پناه آوردند و با سیاه نمایی و بزرگنمایی ضعف ها و فتنه گری تلاش کردند ملت ایران را دلسرد کنند. در این انتخابات اوج جنگ رسانه ای برای دلسرد کردن مردم است و امیدواریم این انتخابات بسیار فاخر برگزار شود و مردم آینده خوبی را برای خود رقم بزنند.

رئیس رسانه ملی در ادامه سخنان خود اشاره ای به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون انتخابات اشاره و اظهار امیدواری کرد مردم با شناخت دقیق بهترین انتخاب را داشته باشند.

به گزارش فارس، در ادامه مراسم قرعه کشی برگزار شده و امیرحسین قاضی زاده هاشمی اولین کاندیدایی بود که نام او از گردونه خارج شده و شماره ۱۱ به او تعلق گرفت. دومین کاندیدا محسن رضایی بود که نام او از گردونه بیرون آمد و شماره ۱۳ را به خود اختصاص داد.

گوی سوم این قرعه کشی نیز به علیرضا زاکانی تعلق گرفت و شماره ۱۷ به وی اختصاص یافت. گوی چهار نیز به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی اختصاص یافت که شماره ۱۵ به آن تعلق یافت. گوی پنجم نیز به محسن مهرعلیزاده اختصاص یافت که شماره ۱۶ متعلق به آن بود.

گوی ششم در این مراسم قرعه کشی به عبدالناصر همتی اختصاص یافت و شماره ۱۲ را به خود اختصاص داد. گوی هفتم و آخر این مراسم نیز به سعید جلیلی با شماره ۱۴ اختصاص یافت.
در ادامه تصویر جدول پخش برنامه های تبلیغاتی کاندیداها در تلویزیون و رادیو قایل مشاهده است:

همچنین طبق جدول ارائه شده، مناظره های میان کاندیداها در ۳ نوبت در روزهای دوشنبه ۱۷ خرداد، جمعه ۲۱ خرداد و سه شنبه ۲۵ خرداد در مدت زمان ۱۸۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

همچنین نخستین برنامه انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی، جمعه ۷ خرداد، رضایی یکشنبه ۹ خرداد، زاکانی پنج‌شنبه ۱۳ خرداد، رئیسی سه‌شنبه ۱۱ خرداد، جلیلی دوشنبه ۱۰ خرداد، مهرعلیزاده چهارشنبه ۱۲ خرداد و همتی شنبه ۸ خرداد پخش خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.