×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
باید به صورت جهادی و شبانه روزی تلاش کنیم

به گزارش«رهوا»، نشست کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی با آیت الله سید ابراهیم رئیس جمهور منتخب بعد از ظهر امروز سه شنبه با حضور حدود ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس برگزار شد.

در این نشست که در آستانه عید سعید غدیر خم برگزارشد، ۱۶ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک انتخاب آیت الله رئیسی، به تشریح اولویت های تخصصی کشور و ارائه راهکارهای پیشنهادی کمیسیون خود در پیشبرد برنامه های دولت سیزدهم پرداختند.

رئیس جمهور منتخب نیز در این نشست با تاکید بر تخصص، دغدغه مندی و دلسوزی نمایندگان مجلس، از تشکیل جلسات مشترک میان دولت و مجلس استقبال کرده و اظهارداشت: دولت و مجلس باید به اولویت ها توجه داشته باشند و با نگاهی متوازن در تمامی حوزه ها، نه صرفا یک بخش و یا قشر خاصی از جامعه، بلکه تمامی آحاد مردم را مدنظر قرار داده و رفع مشکلات و دغدغه های ایشان را با فوریت پیگیری نمایند.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: من به آینده کشور بسیار امیدوارم و اطمینان دارم به واسطه داشتن سرمایه عظیم مردم و برخورداری از ظرفیت تمامی بخش ها، برون رفت از سختی ها و محدودیت های موجود، ممکن و دست یافتنی است.

دکتر رئیسی گفت: اعتقاد دارم ما باید در جهت رفع مشکلات و گرفتاری های مردم همراه باشیم و دوشادوش یکدیگر بصورت جهادی و شبانه روزی تلاش کنیم وضعیت را به نفع زندگی مردم تغییر دهیم.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه همکاری دولت آینده، مجلس شورای اسلامی و همه بخش ها و نهادها می‌تواند به گشایش در زندگی مردم بیانجامد، اظهار داشت: همراهی و همکاری برای رفع مشکلات و گرفتاری های کشور اقدامی افتخارآمیز و انقلابی است. این همکاری باید مردم را امیدوارتر و سرمایه اجتماعی را افزونتر کند.

در این جلسه که در راستای تعاملات و همکاری های متقابل میان مجلس و دولت سیزدهم برگزار شد، روسا و اعضای کمیسیون های آموزش و تحقیقات، اجتماعی، اقتصادی، امنیت ملی و سیاست خارجی، انرژی، برنامه و بودجه، بهداشت و درمان، شوراها و امورداخلی، صنایع و معادن، عمران، فرهنگی، کشاورزی، اصل نود، حقوقی و قضایی و همچنین فراکسیون روحانیت و فراکسیون بانوان به بیان نظرات و ارائه راهکارهای خود پرداختند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.