×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازیگرانی که برای اضافه کردن وزن خود به روش های عجیبی متوسل شدند

به گزارش«رهوا».در ادامه از بازیگرانی خواهیم گفت که برای نقش خود وزن اضافه کردند و برای این کار دست به روش های عجیبی زدند.

۱- جرد لتو در «فصل ۲۷»

جرد لتو برای بازی در نقش دیوید چپمن، ضارب جان لنون، از بستنی استفاده کرد. لتو چند لیتر بستنی را با مایکروفر آب می کرد و آن را با مقداری روغن زیتون و سس سویا مخلوط می کرد. بعد از آن، این ترکیب را یکجا سر می کشید. به گفته ی خودش، اضافه کردن این میزان وزن برایش سخت تر از گرسنگی کشیدن برای نقش هایی بود که نیاز به کاهش وزن داشتند. به علاوه، این تغییر ناگهانی به سلامت او صدمه زد به طوری که لتو مدتی ویلچر نشین شده بود.

۲- کالین فارل – در «خرچنگ» (The Lobster)

این بازیگر ایرلندی برای نقش خود در عرض ۲ ماه ۲۰ کیلوگرم وزن اضافه کرد. فارل دیگر نه ورزش می کرد و نه هیچگونه تحرکی داشت. او رژیم غذایی خود را هم تغییر داد و در هر وعده ی غذایی حدود ۴ هزار کالری دریافت می کرد. فارل دراینباره گفته: «۱۰ صبح دو تا چیزبرگر و سیب زمینی سرخ کرده و نوشابه را با دو قاچ کیک شکلاتی خوردن خیلی خوشایند نیست – البته من عاشق چیزبرگرم.» علاوه بر این ها، او هم مثل جرد لتو، بستنی را با مایکروفر آب می کرد و سرمی کشید.

۳- سیلوستر استالونه در «سرزمین پلیس» (Cop Land)

استالونه برای بازی در نقش یک پلیس چاق و چله مجبور شد ۱۸ کیلوگرم وزن اضافه کند. او رژیم سفت و سختی داشت که شامل پنکیک و سیب زمینی سرخ کرده می شد. البته در مقدار زیاد. مثلاً او صبح ها یک چیز کیک کامل بلوبری و یک عالمه فرنچ تست پوشیده از چند لیتر خامه ی زده شده را با کره بادام زمینی و کوکی جو می خورد. او روی همه ی این ها هم نیم لیتر شیرکاکائو می خورد.

۴- راک در «هرکول» (Hercules)

راک این بار باید اندام خود را از قبل هم عضله ای تر می کرد. او ۸ ماه رژیم غذایی و برنامه ی ورزش بسیار سفت و سختی داشت و روزانه نزدیک به ۴،۵۰۰ کالری دریافت می کرد. راک هر روز حدود ۷ وعده غذا می خورد که شامل ترکیبی از مرغ، ماهی هالیبوت، سفیده تخم مرغ، جو دو سر پرک شده، برنج سفید، سیب زمینی پخته، کلم بروکلی، مارچوبه، فلفل و قارچ بود.

۵- کریسین بیل در «حقه بازی آمریکایی» (American Hustle)

کریستین بیل به تغییرات ظاهری باورنکردنی که برای نقش های مختلف خود داشته معروف است: او می تواند به راحتی خود را از پسری لاغر اندام به مردی ۹۰ کیلوگرمی تبدیل کند. او برای بازی در فیلم «حقه بازی آمریکایی» وزن خود را از ۸۴ کیلوگرم به ۱۰۳ کیلوگرم رساند و هر قدر دلش می خواست فست فود می خورد. بیل دراینباره گفته: «یک عالمه دونات، یک عالمه چیزبرگر و هر چه دستم می آمد می خوردم. به معنای واقعی کلمه هر چه می دیدم را می خوردم.»

۶- شارلیز ترون در «هیولا» (Monster)

او برای بازی در نقش آیلین وورنوس، قاتل زنجیره ای ۱۳ کیلوگرم وزن اضافه کرد. البته اضافه کردن این وزن برای ترون اصلاً کار ساده ای نبود چون او را مجبور به مصرف مقادیر زیادی مواد غذایی فرآوری شده و قند کرد. ترون شب هاد کنار تختش یک ظرف ماکارونی با پنیر می گذاشت و حتی ساعت کوک می کرد تا نیمه شب از خواب بیدار شود و آن را بخورد. ترون در اینباره گفته: «از خواب بیدار می شدم و آن را می خوردم – انگار به زور در حلقم می چپاندمش.» این رژیم غذایی ناسالم بر روحیه ی ترون اثر گذاشته و او را بسیار افسرده کرده بود.

۷- جورج کلونی در «سیریانا» (Syriana)

کلونی مجبور شد ۱۳ کیلوگرمی وزن اضافه کند و برای این کار تنها یک ماه فرصت داشت. او خود را مجبور کرده بود هر روز ۹ وعده غذا بخورد. کلونی در اینباره گفته: «کارم فقط این بود که هر چقدر که می شد سریع تر بخورم اما بیشتر اوقات آنقدر می خوردم که دلم می خواست بالا بیاورم اما نباید بالا می آوردم. بنابراین یک ماه کارم شده بود خوردن.»

۸- هیلاری سوانک در «دختر میلیون دلاری» (Million Dollar Baby)

هیلاری سوانک در دوره ای که برای این نقش تمرین می کرد هیچ رحم و مروتی نسبت به خود نداشت. او ۶ روز هفته، هر روز دو ساعت و نیم بوکس کار می کرد و یک ساعت و نیم تا دو ساعت وزنه می زد. سوانک هر یک ساعت و نیم یک بار غذا می خورد و روزانه ۲۱۰ گرم پروتئین مصرف می کرد. او در اینباره گفته: «سفیده های تخم مرغی که باید می خوردم را با هر وعده ی غذاییم می خوردم چون اصلاً نمی توانستم سفیده ی ۸ تا ۱۲ تا تخم مرغ را یکجا بخورم. این بدترین چیز است.» او برای آنکه بعد از چنین تمرین سنگینی به بدن خود استراحت دهد ۹ ساعت می خوابید اما مجبور بود شب از خواب بیدار شود تا شیک پروتئینی بخورد. اینگونه بود که او در عرض ۹۰ روز ۸ کیلوگرم عضله اضافه کرد.

۹- مت دیمون در «اطلاع رسانی!» (!The Informant)

مت دیمون از فرآیند وزن اضافه کردن خود لذت برده بود. او برای نقشش در فیلم «اطلاع رسانی!» خود را از نظر غذا اصلاً محدود نمی کرد. دیمون در اینباره گفته: «قطعاً چاق شده بودم. شروع کردم دیوانه وار غذا خوردن و آب جو خالص می خوردم. سر صحنه بین وعده های غذایی یک غذای درجه یک در مک دونالدز می خوردم و رویش هم یک بسته چیپس. خود بهشت بود.»

۱۰- بردلی کوپر در «تک تیر انداز آمریکایی» (American Sniper)

بردلی کوپر برای ایفای نقش کریس کایل مجبور شد با یک مربی شخصی ورزش کند. او فقط ۱۰ هفته فرصت داشت تا بیشتر از ۱۸ کیلوگرم عضله بسازد. کوپر ۲ بار در روز ورزش می کرد – بار اول از ساعت ۵ صبح شروع می شد و بار دوم، اواخر بعد از ظهر. به گفته ی کوپر، سخت ترین قسمت کار زمانی بود که مربی اش مجبور شد ۲ بار در روز به زور به او غذا دهد. کوپر در آن زمان نزدیک به ۵ هزار کالری دریافت می کرد. این کار واقعاً بدن او را شوکه کرد چون کوپر مجبور بود هر ۵۵ دقیقه غذا بخورد.

۱۱- متیو مک کانهی در «طلا» (Gold)

اضافه کردن ۲۱ کیلوگرم در عرض ۶ ماه برای متیو مک کانهی فرآیند لذتبخشی داشت. او در اینباره گفته: «غذای مورد علاقه ام چیزبرگر است به خاطر همین تمام مدت چیز برگر می خوردم. هم خودم چیزبرگر درست می کردم، هم همه ی رستوران های فست فودی که هیچ وقت نرفته بودم یا فقط یک بار رفته بودم را امتحان کردم. تنها چیزی که خسته ام می کرد فکر دست کشیدن از خوردن بود.»

۱۲- اما استون در «نبرد دو جنس» (Battle of the Sexes)

اما استون برای بازی در نقش بیلی جین کینگ مجبور شد اندام ظریف خود را طوری تغییر دهد که بسیار ورزیده به نظر برسد. استون برای اضافه کردن حدود ۷ کیلوگرم عضله، نزدیک به ۳ ماه تمرینات سنگینی با وزنه داشت و ۳ تا ۵ بار در هفته ورزش می کرد (گاهی حتی ۲ بار در روز ورزش می کرد). او می توانست با ۸۴ کیلوگرم وزنه حرکت ددلیفت را انجام دهد و با زنجیر بدنسازی شنا برود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.