×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اظهارنظر عجیب و تامل برانگیز نادر طالب زاده در مورد منشأ ویروس کرونا + ویدیو

به گزارش«رهوا».در نزدیک به دو سالی که شیوع کرونا جهان را درگیر خود کرده، گمانه زنی ها و شایعات بسیاری در مورد این بیماری وجود داشته است. در حالی که برخی آن را یک سرماخوردگی ساده تلقی می کنند، تعدادی دیگر آن را یک سلاح بیولوژیکی ساخته دست بشر می دانند. اما شاید در هیچ کجای جهان به اندازه ایران گمانه زنی و تئوری در مورد منشأ کرونا وجود نداشته باشد که برخی از آن ها مرزهای تئوری توطئه را نیز درنوریده اند. تازه ترین مورد از اظهارنظرهای عجیب و غریب در مورد منشأ ویروس کووید-۱۹ به نادر طالب زاده فیلمساز اصولگرا و مجری شبکه افق باز می گردد که ویروس کرونا را یک ویروس ضد اسلامی می داند که برای مقابله با حج و عبادت طراحی و منتشر شده است.

 نادر طالب زاده فیلمساز اصولگرا و مجری شبکه افق ویروس کرونا را یک ویروس ضد اسلامی می داند که برای مقابله با حج و عبادت طراحی شده است.

 نادر طالب زاده فیلمساز اصولگرا و مجری شبکه افق ویروس کرونا را یک ویروس ضد اسلامی می داند که برای مقابله با حج و عبادت طراحی شده است.

این مستندساز و کارشناس جنجالی در گفتگویی ویدیویی مدعی می شود که حجاج در حج سال‌های بعد از رحلت امام(ره) همیشه با بیماری مشکوکی روبه‌رو بودند که تب و سرفه داشت و از سال ۲۰۰۷ متوجه شده این بیماری همان کرونا است و از مدت‌ها قبل وجود داشته تا با شور اسلامی ایران و حس خداجویی و عبادت بشر در حج مبارزه و جلوی عبادت گرفته شود.

طالب زاده مدعی می شود که همیشه در زمان برگزاری حج نوعی آنفلوانزا در عربستان سعودی شایع می شود در حالی که این کشور سرد نیست و نباید چنین بیماری داشته باشد.

نادر طالب زاده در سخنان خود در این باره می گوید: «چند سال پیش سارس و کمی بعد مرس که همگی بیماری‌های تنفسی از خانواده کرونا هستند، از شرق دور، به خاورمیانه و عربستان رسیدند و با توریسم زیارتی به بسیاری جاهای دیگر رفتند و همه آن‌ها با نام کرونا نامیده می‌شوند و این‌که اسم همه آن‌ها کرونا است، چیز مخفی‌ای نبوده. اوج گرفتن کرونای کنونی در فصل گرما نشان داد که همه‌گیری یک بیماری ویروسی به گرما ربطی ندارد و به جمعیتی که کنار هم‌دیگرند و نوع مراعات پروتکل‌ها و واکسیناسیون ربط دارد».

 نادر طالب زاده فیلمساز اصولگرا و مجری شبکه افق ویروس کرونا را یک ویروس ضد اسلامی می داند که برای مقابله با حج و عبادت طراحی شده است.

نادر طالب زاده مستند ساز، تهیه کننده، مجری تلویزیونی و کارگردان ایرانی و دبیر کنفرانس بین المللی افق نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از موسسان شبکه افق است که مدرک تحصیلی کارشناسی ادبیات انگلیسی خود را از دانشگاه راندولف میکن و کارشناسی ارشد کارگردانی سینمای خود را از دانشگاه کلمبیا گرفته است. طالب زاده در دوران انقلاب اسلامی در آمریکا مشغول تحصیل بود اما در بحبوحه انقلاب به ایران بازگشته و فیلمی ۳۵ دقیقه از در مورد گروگانگیری سفارت آمریکا ساخت. طالب زاده از منتقدان سرسخت سیاست های ایالات متحده و رسانه های این کشور به شمار آمده و معمولاً به عنوان مجری و کارشناس در برنامه های شبکه افق در این باره سخن می گوید و همواره به خاطر اظهارنظرهای جنجالی و متفاوتش شناخته می شود.

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.