×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اصلاح طلبان وقتی می‌بازند می‌گویند مهندسی شده!

به گزارش«رهوا»محمدکاظم انبارلویی معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با آنا در واکنش به عملکرد جریان اصلاحات در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری، اظهار کرد: روحانی مورد پشتیبانی اصلاح‌طلبان بوده و این جناح سیاسی سهم عمده‌ای در پست‌های کلیدی در دولت روحانی دارد. حمایت از روحانی، بهایی گزاف برای اصلاحات داشته است.

وی ادامه داد: یکی از دلایل عدم کارآمدی دولت روحانی، به حضور اصلاح‌طلبان در پست‌های مهم برمی‌گردد.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اصلاحات آدرس غلط به مردم می‌دهد، گفت: در آستانه انتخابات ۱۴۰۰، اصلاح‌طلبان به دنبال فاصله‌گذاری بین خود و دولت هستند اما مردم می‌دانند که این جناح سیاسی با روحانی، دولت ائتلافی تشکیل داده است.

انبارلویی با بیان اینکه رهبران اصلاحات بارها حمایت خود را روحانی اعلام کرده‌اند، افزود: این موارد را نمی‌شود از مردم پنهان کرد و حافظه تاریخی آنان را پاک کرد.

وی با اشاره به اینکه اصلاحات با طرح مسائل حاشیه‌ای، به دنبال انحراف افکار عمومی است، بیان کرد: اصلاح‌طلبان می‌خواهند با پرداختن به اختلافات اصولگرایان در رسانه‌های خود، ذهن مردم را از ناکارآمدی دولت منحرف کنند. همه این حاشیه‌ها برای این است که مردم کارنامه دولت را در حوزه سیاست خارجه، اقتصاد و فرهنگ مورد ارزیابی قرار ندهند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه هدف اول اصولگرایان در انتخابات، مشارکت حداکثری مردم است، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، مهم‌ترین مسئله برای جریان اصولگرایی است و در دوره‌های گذشته نیز شاهد بودیم که هر کسی از هر حزب و جناحی انتخاب شود، مورد احترام جریان اصولگرایان است.

انبارلویی ادامه داد: اما اصلاح‌طلب‌ها در صورت شکست در انتخابات، مدعی می‌شوند که این انتخابات مهندسی‌شده و تقلب صورت گرفته است و طبل آشوب می‌کوبند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.