×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیا می‌دانستید تاکنون تخم مرغ‌های خود را اشتباه نگهداری می‌کردید؟

به گزارش«رهوا».شاید برایتان جالب باشد که بدانید همگی ما تاکنون تخم مرغ‌هایمان را به صورت اشتباهی ذخیره می‌کنیم. به تازگی کشاورزی به اسم «نوح یانگ» در شبکه اجتماعی تیک تاک بهترین راه ذخیره کردن تخم مرغ را به اشتراک گذاشته است. او در این راه خود آموزش می‌دهد که چگونه تخم مرغ‌ها را نگه‌داری کنیم تا از گزند باکتری‌های خطرناک به دور باشند.

تخم مرغ

نوح یانگ در این ویدئو می‌گوید: «آیا می‌دانستید تاکنون تخم مرغ‌ها را به صورت اشتباه در جای خود قرار می‌دهید؟ بذارید برای شما توضیح دهم. ابتدا بذارید بگویم که هر تخم مرغ انتهایی کوچک و نازک‌تر و انتهایی صاف و بزرگ‌تر دارد. حال آن قسمت صاف و بزرگ‌تر تخم مرغ چیزی به اسم سلول هوا را در خود دارد. این سلول هوا باکتری‌هایی مانند سالمونلا را به دور از زرده تخم مرغ نگه دارد.»

این کشاورز توضیح می‌دهد: «اگر تخم مرغ‌های خود را با قسمت صاف و بزرگ‌تر آن‌ها در جایی نگه‌داری می‌کنید سلول هوا توسط جاذبه شروع بالا آمدن کرده و باکتری‌های مضر را به زرده تخم مرغ شما نزدیک‌تر می‌کند. اگر شما از قسمت نازک‌تر و کوچک‌تر تخم مرغ آن را نگه‌داری کنید، آن کیسه هوا در بالای تخم مرغ مانده و تخم مرغ شما را برای مدت طولانی‌تری تازه نگه می‌دارد. امیدوارم این توضیحات من کمکی به شما کرده باشد.»

تخم مرغ

این ویدئو در تیک تاک با استقبال بسیار زیاد کاربران مواجه شد و ۲ میلیون بار توسط کاربران دیده شد و ۱۴۹ هزار لایک را دریافت کرد. یکی از کاربران تیک تاک با ارسال نظری گفت: «تیک تاک به من نشان داد من تقریبا همه کارهایم را اشتباه انجام می‌دهم.» فرد دیگری نوشت: «این راهنمایی فوق‌العاده بود.» یک کاربر دیگر نوشت: «من می‌روم و تمام تخم مرغ‌هایم را برعکس می‌گذارم.»

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.